سرپرست شهرداری بوشهر گفت: طرح آسفالت کوچه‌های خاکی شهر بوشهر اجرا می‌شود و از همیاری و همکاری مردم استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۳۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 11 May 2015
تابناک بوشهر: ایمان چارکی صبح دوشنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی بسیار خوبی به منظور بهبود وضعیت مناظر شهری بوشهر و رفع مشکلات شهروندان و تامین خواسته‌های آنها صورت گرفته است.

وی از آسفالت معابر به عنوان یکی از برنامه‌های مهم مدیریت شهری بوشهر یاد کرد و افزود: شهروندان همواره خواستار بهبود وضعیت کوچه‌ها و معابر بودند و در همین راستا نقشه‌برداری صورت گرفته و آسفالت معابر در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست شهرداری بوشهر توسعه پارک‌ها در محلات مختلف بوشهر را به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: برای اینکه بحث و شک و شبهه‌ای در اجرای طرح‌ها پیش نیاید، برای همه طرح‌ها مناقصات را برگزار می کنیم.

وی از ساخت پارک محله‌ای در خیابان یادگار امام به مساحت یک‌هزار متر خبر داد و بیان داشت: پارک جدیدی نیز در نزدیکی پارک شغاب ساخته می‌شود و پیشنهاد می‌کنیم که فاز ۲ پارک مروارید با کاربری خاص ورزشی ایجاد شود.

چارکی از اجرای روشنایی پارک نزدیک عمارت ملک با برگزاری مناقصه خبر داد و اضافه کرد: در صورتی که شورای شهر المانی را برای میادین و خیابان های شهر مد نظر داشته باشد، طرح خود را ارائه دهد تا نسبت به اجرای آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه در دوره سرپرستی شهرداری بوشهر از همه ظرفیت‌ها برای اجرای برنامه‌ها استفاده می‌کنم، خاطرنشان ساخت: برنامه‌ریزی ما در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت صورت گرفته است که تمرکز ما بر برنامه‌های میان‌مدت و کوتاه مدت است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار