سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مطالبات فرهنگیان استان بوشهر پرداخت می‌شود. به گزارش اتحادجنوب، علی‌مراد کرمی ظهر سه‌شنبه در آئین بزرگداشت مقام معلم استان بوشهر اظهار داشت: معلمان نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در جامعه دارند و نیاز است که برای رفع مشکلات و تامین نیازهای معلمان تلاش ویژه‌ای صورت بگیرد...
کد خبر: ۳۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 06 May 2015
تابناک بوشهر: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مطالبات فرهنگیان استان بوشهر پرداخت می‌شود.
علی‌مراد کرمی ظهر سه‌شنبه در آئین بزرگداشت مقام معلم استان بوشهر اظهار داشت: معلمان نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در جامعه دارند و نیاز است که برای رفع مشکلات و تامین نیازهای معلمان تلاش ویژه‌ای صورت بگیرد.
وی از تلاش ویژه دولت برای بهبود وضعیت حقوقی و معیشتی معلمان و فرهنگیان خبر داد و اضافه کرد: دولت برای ارتقای جایگاه معلمان در جامعه برنامه دارد و با همکاری مجلس امیدواریم شاهد تسریع در رفع این مشکلات باشیم.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از تلاش برای پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته سال تا پایان خردادماه خبر داد و اضافه کرد: تلاش داریم که تا پایان ماه جاری نسبت به پرداخت حقوق معلمان حق‌التدریس سال ۹۳ نیز اقدام کنیم.
افزایش اعتبارات آموزش و پرورش
وی از انجام مراحل قانونی پرداخت حق امتحانات به فرهنگیان خبر داد و بیان داشت: یکی از مشکلات مهم ما در آموزش و پرورش، پرداخت دیون است که این موضوع به علت وضعیت نامناسب اعتبارات سال گذشته بوده است.
کرمی با اشاره به افزایش اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری، خاطرنشان ساخت: پرداخت دیون را با جدیت در دستور کار داریم و امیدواریم با افزایش بودجه، شاهد رفع این مشکلات باشیم.
وی با بیان اینکه هزینه کردن در آموزش و پرورش نوعی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: باید برای بهبود وضعیت معیشتی و منزلتی فرهنگیان تلاش ویژه‌ای صورت بگیرد تا شاهد دستیابی به توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف باشیم.
حبیب فکوری معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: امسال استان بوشهر یک معلم نمونه در سطح کشوری، ۱۰ معلم نمونه استانی و ۲۱۴ معلم نمونه در سطح منطقه داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار