مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان جویبار گفت: نخستین پایگاه پست دریایی استان و دومین پایگاه پست دریایی کشور در منطقه چپکرود جویبار راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 22 October 2016
 به گزارش تابناک مازندران، به نقل از جویباران،محمداحمدیان با بیان این‌که دوره تخصصی پیش‌بیمارستانی برای 35داوطلب جوان در شهرستان جویبار برگزار شد، گفت: این دوره پیش‌نیاز 4 دوره تخصصی امداد کوهستان، آوار، سیلاب و جاده است که تا به حال 150 داوطلب در این دوره‌های تخصصی شرکت کردند.
 
وی با اعلام این‌که بیش از 3 هزار نیروی داوطلب امدادگر در این شهرستان وجود دارند، اظهار داشت: 436 امدادگر به صورت فعال با جمعیت هلال‌احمر شهرستان همکاری دارند.
 
مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان جویبار با اشاره به این که با توجه به جمعیت بالا وگستردگی شهرستان نیازمند راه‌اندازی 3 پایگاه امدادو نجات است، خاطر نشان‌ساخت: مجوز احداث نخستین پایگاه امدادو نجات در این شهرستان گرفته شده است.
 
احمدیان از راه اندازی نخستین پایگاه پست دریایی استان در منطقه چپکرود جویبار خبر داد و افزود: مقدمات ابتدایی این طرح در منطقه چپکرود توسط کارشناسان امر تائید شده و به زودی شاهد اجرای این پروژه در شهرستان جویبار خواهیم بود.
 
وی گفت: این نخستین پایگاه پست دریایی استان و دومین پایگاه پست دریایی کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار