کد خبر: ۱۱۶۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳ 12 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، یوسف نوری استاندار مازندران درجلسه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران با اظهار این که همه جای استان فرصت بی‌نظیری برای پیشرفت است که خودمان باید با استفاده از این داشته ها به پیشرفت مورد هدف برسیم، افزود:

سند آمایش باید مورد توجه در برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد. 

 

استاندار مازندران: همه جای استان فرصت بی‌نظیری برای پیشرفت است  

وی به اهمیت توجه به داشته های فرهنگی، آموزشی و حوزه علمیه مازندران در سند آمایش سرزمینی استان اشار کرد و ادامه داد:‌ آسیب های اجتماعی مازندران که جهشی شده است نیز باید با ارایه راهبردها و راهکارها در سند مورد اهتمام قرار بگیرد.

وی با توضیح این که سرانه زیر ساختی وضعیت موجود مازندران باید مشخص شود، در عین حال تصریح کرد: باید هرچه سریع تر بازنگری جدی در مفاهیم توسعه سند آمایش سرزمینی مازندران انجام شود.

استاندار مازندران با بیان این که در بازنگری سند آمایش مازندران باید به ۳۵ ابلاغ رهبر معظم انقلاب، سند تحول سرزمینی دولت و اسناد بالادستی برنامه پنج ساله هفتم توسعه نیز اهتمام جدی شود، خاطر نشان کرد: این سند باید در بدنه کارشناسی همه دستگاه های اجرایی ترویج و فرهنگ سازی شود.

نوری مدیران کل دستگاه های اجرایی را مسوول مستقیم مشارکت و همکاری در بازنگری و اجرای سند آمایش سرزمینی مازندران دانست و گفت: در این سند، الگوی راهبری در طرح های توسعه ای، زیر ساختی، عمرانی، خدماتی، تولیدی، ‌ اجتماعی، فرهنگی و صنعتی باید زمانبندی داشته باشد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار