فتنه 88 و جریان انحرافی از دل دو طیف سیاسی غالب در کشور بیرون آمده و هر کدام از آنها به یک اندازه برای مصلحت ملت و آینده ی نظام مقدس جمهوری اسلامی مضر و مخرب خواهند بود
کد خبر: ۳۰۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 01 October 2016

تابناک ایلام::حجت الاسلام والمسلمین ولدبیگی امام جمعه مهران باتوجه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دو قطبی شدن جامعه وتوصیه به یک از چهره های سیاسی برای عدم حضور درانتخابات ریاست جمهوری در خطبه های نماز جمعه این هفته مهران سخنانی بیان داشت که شاید زبان حال و دغدغه ی اساسی بسیاری از دلسوزان این ر.زهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

در فضایی که صحبت های پیش پا افتاده ای همچون ام کلثوم و موسیقی و... نقل محافل شده و هرکدام از لیدر های دو جریان چپ و راست به محض تسخیر یک تریبون به تخریب جریان مقابل می پردازد. بیان چنین مطالب سنجیده و دقیقی برای امروز ایران اسلامی بسیار مفید است.

امام جمعه مهران دغدغه رهبری در مورد پرهیز از دوقطبی شدن جامعه و دوری از افراط و تفریط را محور اصلی سخنان خود قرار داد. از دل دو جریان سیاسی اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هر کدام یک غده بدخیم در آمده که هر دوی این غده ها برای نظام و ملت سم مهلک و منفی هستند. اگر دلسوزان واقعی این نظام و ملت رشید این غده ها را نخشکانند متاسفانه به تخریب آینده نظام خواهد انجامید.

از دل جریان اصلاحات و به اصطلاح چپ افرادی بیرون آمدند که فتنه 88 را ساماندهی و اجرا کردند و در مواردی به فکر طرح ریزی فتنه های بزرگتری بودند, ولی هوشیاری ملت آن ها را ناکام کرد.

جریان موسوم به انحراف هم از درون راست گرایان بیرون آمده که به صورت مستقیم جایگاه رهبری را مورد هدف قرار داده و با این توجیه که وقتی با امام زمان در ارتباط هستند دیگر نیازی به ولی فقیه ندارند.

هرکدام از این غده های بدخیم جایگاه رهبری را نشانه گرفته و قصد عبور از ولی فقیه را داشتند. ولی ملت همیشه بیدار ایران اسلامی قدر و منزلت ولی فقیه را دانستند و این رفتار زشت را با یک لبیک به ندای رهبری محکوم کرده اند.

در هر دو جریان سیاسی کشور افراد عاقل و بالغ و کاردان سیاسی کم نیستند افرادی مه نقش وزنه تعادل را بازی کرده و در چنین مواقعی الگوی رفتار مناسب برای دیگران هستند.

فضای امروز سیاسی ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر به اتحاد و همبستگی نیاز دارد, اتحادی که این دو طیف نامیمون از نبود آن بهره برداری زیادی کرده اند. در حقیقت یکی از اهداف این افراد ایجاد نفاق در جامعه است نفاقی که بارها از آن طریق به مردم ضربه زده اند.

ایران اسلامی در بیرون از مرز ها تا بخواهد مخالف فکری و عقیدتی خودفروخته دارد, ولی حضور برخی از افراد که در داخل کشور منادی نفاق و تفرقه هستند برای ملت پذیرفتنی نیست.

ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همیشه چشم و گوش خود را به رهنمودهای مقام معظم رهبری دوخته و تنها در خط ولایت حرکت می کنند.مادامیکه امام راحل محکم و استوار فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به شما آسیبی وارد نشود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار