فرماندار شهرستان خوي :مسابقات لیگ فوتسال جوانان کشور از 16 الي 23 شهريورماه درشهرستان خوي برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲ 03 September 2016

به گزارش خبرنگارخبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي خوي،فرماندارشهرستان خوي در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات فوتسال لیگ جوانان کشوری درخوي که با حضور مديران دستگاه هاي اجرايي وخبرنگاران درسالن شماره سه فرمانداري تشکيل شد با اعلام اين خبرگفت: این مسابقات در هشت روز با حضور تیم‌های منتخب استان‌های کشور و تیم‌های پایه لیگ برتر فوتسال به ميزباني خوي برگزار می‌شود.
حسين سيواني اصل بابيان اينکه این مسابقات با شرکت 64 تیم از سراسر کشور برگزار که ازاين تعداد 35 تیم به صورت رسمی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.
فرماندار خوي با اشاره به مکان های در نظر گرفته شد برای این مسابقات افزود: مسابقات در سه سالن ورزشی  شهید چمران، دانشگاه پیام نور خوی و کارگران برگزار مي شود.
وی بابيان اينکه تیم شمس خوی به‌عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها حضور دارد که اين تيم توانسته است در مسابقات جوانان استان به مقام اول استانی برسد.
وی درپايان با اشاره به تشکیل پنج کمیته تخصصی کرد وگفت: این کمیته‌ها شامل کمیته‌های  پشتیبانی، اجرایی ،انتظامی، تبلیغات و گردشگری، فرهنگی است که دربرگزاري مسابقات هرکدام وظايفي را برعهده دارند .
خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار