کد خبر: ۲۸۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 03 September 2016

استاندار ایلام گفت: 40کيلومتر از مسير ايلام به مهران تا اربعين چهار بانده مي‌شود.

 

به گزارش تابناک ایلام؛«محمدرضا مرواريد» اظهار کرد: اقدامات لازم براي بالا بردن کيفيت ميزباني از زائران اربعين در استان ايلام انجام‌شده است.

 

وی بابیان اینکه مرز مهران در سال‌هاي گذشته ازجمله نقاط مهم و پرتردد زوار اربعين بوده ‌که براي خدمات‌رساني بهينه نسبت به قبل برنامه‌ريزي‌هاي لازم در حال عملياتي شدن است افزود:ازجمله مشکلاتي که در اربعين سال قبل با آن مواجه بوديم موضوع پارکينگ‌ها بود که با احداث پارکينگ‌هاي متناسب با وسايل نقليه اين مشکل برطرف شده است.

 

مرواريد ادامه داد: همچنين پارکينگ براي اتوبوس‌هاي داخل شهري که تعداد آن‌ها تا 700 دستگاه خواهد بود و کار انتقال زائران از مهران تا پايانه را انجام مي‌دهند نيز احداث‌شده است.

 

وي با اشاره به احداث يک جاده جدا براي اتوبوس‌هاي بین‌شهری از کمربندي به‌طرف پارکينگ‌ها براي رفع مشکل قفل شدن مسير گفت: با اقدامات انجام‌شده ان‌شاء‌الله در اين زمينه مشکلي به وجود نمي‌آيد.

 

استاندار ايلام همچنين به بهبود وضعيت راه‌هاي مواصلاتي به مرز مهران اشاره کرد و گفت: عمليات اجرايي چهاربانده کردن جاده ايلام تا مهران به پيمانکار واگذارشده است.

 

وي ادامه داد: تاکنون 15 کيلومتر از اين مسير به‌صورت چهاربانده آماده‌شده و بر اساس ميزان شتاب خوب کار تا اربعين 25 کيلومتر ديگر از اين مسير چهار بانده مي‌شود که مي‌تواند در روان‌سازي ترافيک بسيار کارگشا باشد.

 

مرواريد اضافه کرد: يکي ديگر از راه‌های مواصلاتي به مرز مهران از سمت شهرستان دهلران است که عمليات تعريض اين مسير هم در دستور کار قرار دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار