امام جمعه مهران گفت؛
امام جمعه مهران گفت:قیام 17 شهریور و خون مطهر شهدای این روز همچون برگ زرینی در تقویم سراسر افتخار ایران می درخشد و ماندگار شده چون این واقعه عامل تسریع کننده پیروزی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۸۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 02 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام روح الله ولدبیگی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهران اظهار کرد: این واقعه تاریخی17 شهریور و کشتار مردم بی گناه و بی دفاع توسط مزدوران رژیم طاغوت در دوران مبارزات مردم علیه رژیم منفور پهلوی، با دستور مستقیم آمریکا روی داد تا دست رژیم ستمشاهی به خون مردم مظلوم آغشته شود.
 
وی افزود: قیام 17 شهریور و خون مطهر شهدای این روز همچون برگ زرینی در تقویم سراسر افتخار ایران می درخشد و ماندگار شده چون این واقعه عامل تسریع کننده پیروزی انقلاب اسلامی است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن سالروز شهادت رییسعلی دلواری اشاره کرد و گفت: این شهید در قیام جانانه خود بر علیه استعمار نمونه ایی از بصیرت مردم ایران در استعمار ستیزی را به نمایش گذاشت.
 
خطیب جمعه مهران یادآور شد: شهید دلواری بر علیه استعمار انگلیس قیام کرد و باعث اتحاد بین مردم، مقابله با متجاوزان و در نهایت فرار استعمار پیر از مرزهای جنوب کشور شد.
 
حجت الاسلام ولدبیگی تاکید کرد: بصیرت و معنویت موجود در ادبیات ملت ایران نشان داده که همواره این مردم در برابر استعمار گران ایستادگی می کنند و در برابر ظلم و ستم خاموش نخواهند شد.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار مسئولان وزارت دفاع با مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر افزایش توان دفاعی و تهاجمی گفت: افزایش توان تهاجمی در کنار توان دفاعی باعث بازدارندگی دشمنان است و با تولید سلاح های جدید می توان قدرت تهاجمی کشور را افزایش داد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار