سخنگوی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان گفت: از سوی فدراسیون کوهنوردی،برپایی اردوی آماده سازی تیم های ملی سنگنوردی نوجوانان و جوانان دختر و پسر کشور به همدان سپرده شد.
کد خبر: ۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹ 04 February 2015
سخنگوی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان گفت: از سوی فدراسیون کوهنوردی،برپایی اردوی آماده سازی تیم های ملی سنگنوردی نوجوانان و جوانان دختر و پسر کشور به همدان سپرده شد.

ˈعباس چشمه قصابانیˈ در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردوی آماده سازی در رشته های سرعت، سرطناب و بلدرینگ از بیست و یکم ماه جاری و به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی فرهاد همدان دایر می شود.

وی اضافه کرد: مریم جودکی و مهسا علیمردانی از استان مرکزی، مینا آرامیده از زنجان، فاطمه منتظری و شقایق اسکندری از فارس، سارا انصاریان و سرورانصاریان از ایلام، نگین نجفی از زنجان، عاطفه رضوی فارس، المیرا قربان زاده از تهران، سیده افسانه میر احمدی بابا حیدری و ساحل مایلی فریدیی از اصفهان و زهره هاشم زاده از خراسان رضوی دعوت شدگان به این اردو در بخش بانوان هستند.

وی بیان داشت: همچنین علی نجفی، مرتضی فیضی، علی احمدی، علی الله وردی، پوریا رسولی و محمدرضا بیگدلی از زنجان، محمدرضا کریمی از گلستان، محمدحسین دسترنج از کرمانشاه، علی آرامش از لرستان، سجاد مستجاب الدعوه ، محمدمهدی جلیلی، عارف امیدفر، ابوالفضل حسین پور از خراسان رضوی، صالح سرچشمه پور از تهران، مهدی علیپور از قزوین و محسن عبداللهی از فارس دعوت شدگان به این اردو در بخش جوانان ونوجوانان پسر هستند.

چشمه قصابانی افزود: همراه داشتن لوازم فنی و شخصی، البسه زمستانی، رضایت نامه کتبی والدین به تایید هیات استان مربوطه، کارت بیمه ورزشی و شناسنامه از سوی ملی پوشان در این اردو الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تا پایان سال 93 مسابقات متعددی در تهران و شهرستان ها برگزار می شود، حضور در این اردو و کسب نتایج در امتیاز نفرات ملی پوش محاسبه خواهد شد.

سالن سنگنوردی زنده یاد فرهاد میرزاجانی همدان با برخورداری از استانداردهای بین المللی بهترین موقعیت را برای برپایی اردوی تیم های ملی سنگنوردی کشور فراهم ساخته و اکنون به عنوان پایگاه قهرمانی این رشته در سطح کشور حایز اهمیت است.

سالن سنگنوردی فرهاد مجهزترین دیواره سنگنوردی خاورمیانه با دیواره های سرعت، بلدرینگ و سختی براساس استاندارد بین المللی، اتاق قرنطینه ، سکوی تماشاگران با ظرفیت 700 تا هزار نفر و مهمانسرا با ظرفیت یکصد نفر است.

این سالن سال گذشته میزبان رقابت های قهرمانی سنگنوردی جوانان و نوجوانان آسیا بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار