جلسه هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی استان 12 مرداد 1395 برگزار شد .
کد خبر: ۲۷۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 03 August 2016

به گزارش محمدی خبرنگار تایناک آذربایجان غربی ، در این جلسه دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی طی سخنانی گفت : ما خود را موظف به ارائه خدمات عرصه سلامت به مردم می دانیم و از هیچ تلاشی برای تامین ، حفظ و ارتقای سلامت مردم فروگذار نخواهیم کرد و امیدواریم این جلسه و مصوبات مربوطه مایه خیر و برکت و سلامت مردم استان باشد .

وی افزود : در خصوص شاخصهای عملکردی نیز لازم است هر معاونت آشنایی کامل به شاخصهای حوزه فعالیتی خود داشته باشد و نسبت به پیگیری موضوعات مربوطه اقدام نماید و در جهت ارتقای شاخصها تلاش نماید . 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در ادامه افزود : بر خود لازم می دانم از نگاه ویژه مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی به عرصه سلامت استان تشکر نمایم زیرا یکی از دغدغه های وی مشکلات موجود حوزه سلامت در استان بوده و نهایت سعی و همراهی با دانشگاه را برای حل این مشکلات دارند .

وی تصریح کرد: علیرغم کمبودهای موجود در استان ، حمایت جدی استاندار محترم را بوِیژه در اعتبارات حوزه سلامت و مخصوصاً در مورد پروژه های زیر بنایی شاهد هستیم که این پروژه ها می توانند آینده استان را تحت تاثیر قرار دهند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار