تدابیر ولی فقیه توطئه‌های دشمن را به فرصت برای کشور تبدیل کرده است
کد خبر: ۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷ 03 February 2015

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، باعث شده تا همه توطئه‌های دشمنان تبدیل به فرصت برای کشور و نظام اسلامی شود.

به گزارش فارس آیت‌الله سید احمد میرعمادی  در جمع مردم همدان اظهار داشت: تا زمانی که ولی فقیه در رأس نظام باشد هیچ قدرتی جرأت تعرض به کشور را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه وظیفه ما پشتیبانی از ولی فقیه است تا هیچ آسیبی به مملکت و نظام نرسد، گفت: رهبر معظم انقلاب با مدیریت مدبرانه خود همواره تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، باعث شده تا همه توطئه‌های دشمنان تبدیل به فرصت برای کشور و نظام اسلامی شود.

این مسئول با بیان اینکه در توطئه تحریم‌های اقتصادی و مالی تدابیر مقام معظم رهبری منجر به طرح اقتصاد مقاومتی شد، گفت: در فتنه 88 نیز، دشمن با تصور براندازی نظام وارد عرصه شد اما با تدبیر رهبری، نه تنها فتنه خاموش گشت که بار دیگر زمینه برای حضور مردم برای دفاع از نظام ایجاد شد.

میرعمادی با بیان اینکه همیشه پیروزی با جبهه حق بوده است، افزود: هیچ گاه جریان باطل نمی‌تواند کاری از پیش ببرد زیرا ریشه حق استوار و ریشه باطل سست و بی‌اساس است.

وی با بیان اینکه بنا به فرموده امام راحل برای استواری انقلاب اسلامی نباید هیچ گاه زیر بار زور رفت، گفت: امام خمینی (ره) در مقابل زورگویان شرق و غرب ایستاد و با توکل بر خدا و همراهی مردم پیروز میدان شد.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه در تاریخ هیچ پیامبری سابقه شکست در دوران پیامبری‌اش را نداشته زیرا متکی به قدرت خداوند متعال بوده؛ خاطرنشان کرد: امروز ما در مقابل تمام قدرت‌های پوشالی دنیا می‌ایستیم و به توطئه‌های آن‌ها میدان نمی‌دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار