امام جمعه همدان با بیان اینکه امروز کشورهایی که ادعای حقوق بشر دارند حامی ظالمان شده‌اند،گفت:محکومیت مردم مظلوم یمن توسط شورای امنیت عملی بی رحمانه است.
کد خبر: ۲۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳ 18 April 2015
امام جمعه همدان با بیان اینکه امروز کشورهایی که ادعای حقوق بشر دارند حامی ظالمان شده‌اند،گفت:محکومیت مردم مظلوم یمن توسط شورای امنیت عملی بی رحمانه است.

به گزارش تسنیم: آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همىان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: یکی از دغدغه های امام راحل تامین مسکن اقشار مستضعف جامعه بود، از این رو به فرمان امام خمینی (ره) بنیاد مسکن در راستای کمک به قشر ضعیف جامعه و خانه دار کردن آنها تاسیس شد.

وی گفت: بنیاد مسکن دارای شماره حسابی است که خیرین مسکن ساز در آن پول واریز می کنند و هر ساله در سالروز تاسیس بنیاد مسکن اجلاسی با حضور مدیران مسکن کشور و خیرین مسکن ساز تشکیل می شود.

امام جمعه همدان با اشاره به هجوم وحشیانه آل‌سعود به کشور یمن گفت: شورای امنیت با محکومیت بی رحمانه خود علیه مردم یمن موجب شد که کشورهای اروپایی، اسراییل و آل سعود آتش را بر روی مردم این کشور بگشایند که این موضوع بسیار نگران کننده است.

وی افزود: امروز هزاران نفر از مردم بی گناه یمن به بهانه دولت قانونی جان خود را از دست داده و بیش از ۱۵۰ هزار نفر از مردم این کشور آواره شده اند.

آیت الله محمدی افزود: امروز راه‌ها برای کمک های دارویی و غذایی به مردم مظلوم یمن توسط مستکبران بسته شده است و بسیاری از مردم این کشور به دلیل زیاده خواهی های آل سعود و استکبار در معرض آسیب قرار دارند.

وی همچنین گفت: امروز کشور هایی که ادعای حقوق بشر دارند حامی ظالمان شده اند و بر سر مظلومان در کشورهای مختلف مسلمان از جمله یمن و بحرین آتش گشوده و به نفع ظالم علیه مظلومان قطعنامه بی رحمانه صادر می کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار