مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان گفت: دهمین جشنواره استانی و ملی کارآفرینان برتر نیمه نخست امسال در همدان برگزار می‎شود.
کد خبر: ۲۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 15 April 2015
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان گفت: دهمین جشنواره استانی و ملی کارآفرینان برتر نیمه نخست امسال در همدان برگزار میشود.

به گزارش تسنیم؛ مسعود اقلامی اظهار داشت: جشنوارههای کارآفرینی به منظور اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ایجاد فضای تعامل و همکاری بین فعالان عرصههای اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی، توسعه کسب و کارهای کارآفرینانه و معرفی کارآفرینان به جامعه به عنوان الگوهای موفق برای جوانانی که متقاضی ورود به عرصه کسب و کار هستند، برگزار میشود.

وی افزود: دهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان همدان در نیمه نخست امسال در سه بخش اقتصادی، صنعت، کشاورزی و خدمات برگزار میشود که از هر بخش یک نفر به عنوان کارآفرین برتر استانی انتخاب و به جشنواره ملی معرفی می‏شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ابراز کرد: ثبت نام از صاحبان کسب و کار با تکمیل فرمهای درج شده در سایتهای اطلاعرسانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان به آدرس اینترنتی hamedan.mcls.gov.ir و www.karafarinanebartar.ir از ۲۹ بهمن سال گذشته آغاز شده و تا پایان روز ۲۷ فروردین ماه امسال ادامه دارد.

وی با اشاره به ضرورت ورود فارغالتحصیلان دانشگاهی در عرصه کارآفرینی افزود: براساس قانون اساسی سرمایه‌گذاری در بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی تعریف شده ‌و همچنین در راستای اجرای اصل ۴۴ همین قانون به منظور کوچکسازی دولت باید کار و سرمایه‌گذاری به مردم و بخش خصوصی محول شود.

اقلامی تصریح کرد: امروز با حمایت از بخش خصوصی و تعاونیها زمینه افزایش درآمدهای غیرنفتی در کشور فراهم شده است و با کسب دستاوردهای ارزشمند در بخشهای مختلف اکنون ایران با صلابت و اقتدار در دنیا شناخته شده است.

وی با تأکید بر ضرورت توسعه فرهنگ کارآفرینی و تدوین شاخصهای آن گفت: با رونق کارآفرینی، تولید ثروت و ایجاد رفاه در جامعه و اشتغال‌زایی روند رو به رشدی پیدا می‏کند و وضعیت اقتصادی کارفرما و نیروهای انسانی تحت پوشش آن با اقتصاد روان‏‌تری در جامعه فعالیت می‏‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان عنوان کرد: در سال گذشته همایش کارآفرینان در استان همدان برگزار شد و در این راستا فرصتی برای شناسایی قابلیت‌های کارآفرینی و تقویت بخش خصوصی در این عرصه فراهم شد.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار