لیبروی تیم ملی و شهرداری ارومیه : هدفم از راه اندازی " آکادمی خانه تخصصی والیبال " کمک به ارتقای سطح والیبال ، استعدادیابی و تقویت والیبال پایه ارومیه است.
کد خبر: ۲۲۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱ 09 May 2016

علیزاده


جوان پرس :
 
عبدالرضا علیزاده لیبرو تیم والیبال شهرداری ارومیه و تیم ملی که به تازگی مجموعه ورزشی شقایق ” خانه تخصصی والیبال ” را راه اندازی کرده عصر امروز در یک نشست صمیمی خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی با تقدیر از حمایت های بی دریغ مدیرکل ورزش و جوانان ، معاونین اداره و رییس اداره ارومیه با بیان اینکه توسعه والیبال در ارومیه باید در دستور کار همه مسوولان و متولیان امر قرار گیرد ” گفت : این مجموعه از ابتدای اردیبهشت امسال اقدام به ثبت نام از علاقمندان به ورزش تخصصی والیبال کرده و در این مدت کم ۱۸۰ نفر علاقمند به ورزش والیبال در رده سنی ۹ تا ۲۰ سال شامل دختران و پسران ثبت نام کرده اند و امیدوارم بتوانیم با همکاری مسوولان و همراهی مردم و شهروندان عزیز به توسعه این مهم کمک کنیم.

علیزاده اضافه کرد : مجموعه ورزشی شقایق با عنوان ” خانه تخصصی والیبال ارومیه ”  شامل استخر ، سالن تنیس ،  ۲ میدان والیبال  می باشد و برای کلیه افراد متقاضی عضو مجموعه با تخفیفات ویژه به ارائه خدمات می پردازد.

 لیبرو تیم شهرداری ارومیه با اشاره اینکه ” هدفم از راه اندازی آکادمی کمک به ارتقای سطح والیبال ، استعدادیابی و تقویت والیبال پایه ارومیه است ” اذعان کرد : با افتخار می توان بگویم در طول چند سال اخیر بیش از یک میلیارد تومان از شهرداری ارومیه پول گرفتم و نیازی به چند هزار تومان شهریه هنرجویان و هنرآموزان عزیز نیست و تنها هدفم کمک به توسعه والیبال شهرم است که به آن عشق می ورزم.

وی ادامه داد : در این مجموعه که ماهیانه چندین میلیون هزینه دارد زیر نظر بهترین مربیان استانی و کشوری که دارای جایگاه و مقام در حوزه والیبال هستند  و همچنین پزشک تغذیه و کلیه مراحل آموزشی بر اساس متد روز و بدنسازی انجام می گیرد تا بتوانیم جوانان برومندی برای حوزه والیبال ارومیه پرورش دهیم.

علیزاده تفاوت این آکادمی را با سایر آکادمی های مطرح ”  داشتن مربی بدنسازی برای هر کلاس ، استفاده از توپ های اورجینال  در تمرینات ، تهیه تصاویر و فیلم تمرین و بررسی نقاظ ضعف و قوت و ارائه به خود هنرجویان ، داشتن امکانات و سالن اختصاصی بدنسازی  و داشتن دکتر تغذیه ” عنوان کرد.

 وی با افتخار تاکید کرد : عبدالرضا علیزاده متعلق به ارومیه ، والیبال ارومیه و مردم ارومیه است و هر کس در صدد کمک به ارتقای ورزش و الیبال این شهر است درب مجموعه شقایق و خانه تخصصی والیبال به رویش باز است و آماده خدمت به همه بزرگواران و پیشکسوتان و صاحب نظران این حوزه هستیم.

بعد از نشست خبری عبدالرضا علیزاده ؛ خبرنگاران از بخش های مختلف مجموعه بازدید به عمل آوردند
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار