امام جمعه مهران:
امام جمعه مهران با تبريك فرا رسيدن روز پاسدار گفت: حركت پاسداران در دفاع از دستاوردهاي نظام اسلامي مصداق عيني مقاومت و بصيرت افزايي است.
کد خبر: ۲۲۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 06 May 2016

امام جمعه مهران با تبريك فرا رسيدن روز پاسدار گفت: حركت پاسداران در دفاع از دستاوردهاي نظام اسلامي مصداق عيني مقاومت و بصيرت افزايي است.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام روح الله ولدبيگي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با اشاره به در پيش بودن ميلاد با سعادت امام حسين(ع) و روز پاسدار اظهار كرد: پاسداران در عرصه هاي مختلف سياسي، نظامي و اقتصادي پيشتاز هستند و به تاسي از بزرگ پاسدار اسلام حضرت سيدالشهدا (ع) از نظام اسلامي دفاع مي كنند.
وي افزود: سپاه با ايجاد بسيج سازندگي و كمك به راه اندازي كارگاه هاي خانگي ضمن ايجاد اشتغال در مناطق محروم كمك يار مردم محروم كشور شده است.
خطيب جمعه مهران با اشاره به روز تصويب قانون كاپيتولاسيون و اعتراض شديد امام خميني (ره) به آن تاكيد كرد: اين قانون ننگي بود كه در سال 1343 توسط مجلس ملي آن زمان تصويب شد و امام (ره) اعتراض بي سابقه اي نسبت به آن انجام داد.
حجت الاسلام ولدبيگي مخالفت امام راحل به تصويب اين قانون را نشات گرفته از پيروي ايشان از مكتب امام حسين (ع) دانست و افزود: ايران امروز عهد پهلوي نيست كه دست پرورده اجانب باشد بلكه با زورگويي كشورهاي استعماري مبارزه مي كند و راه سلطه و نفوذ بيگانگان را مي بندد.
امام جمعه مهران همچنين خطاب به منتخبان مردم استان ايلام در مجلس آينده يادآور شد: ايجاد اشتغال به دور از آمارسازي انتظاراتي است كه مردم از نمايندگان خود در مجلس دارند كه بايد مورد توجه نمايندگان باشد و با تلاش بيشتري تحقق آن را دنبال كنند.
شهرستان مهران در 85 كيلومتري جنوب غربي ايلام قرار دارد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار