رئیس ستاد انتخابات ایلام گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در 2 حوزه انتخابیه این استان اندیشیده شده است.
کد خبر: ۲۲۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 27 April 2016

رئیس ستاد انتخابات ایلام گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در 2 حوزه انتخابیه این استان اندیشیده شده است.


به گزارش تابناک ایلام؛حسین كلانتری عصر چهارشنبه در اخرین نشست ستاد انتخابات استان از آمادگی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.
وی افزود: هماهنگی و تعامل خوبی بین هیات های اجرایی، نظارت ، بازرسی و اعضای شورای تامین در استان، شهرستان ها و بخش های مختلف استان وجود دارد و همه چیز حاكی از برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشاركت حداكثری است.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام با تشكر از تلاش های هیات های اجرایی، نظارت ، بازرسی و اعضای شورای تامین و تقدیر از حضور گسترده مردم در مرحله اول انتخابات در روز هفتم اسفند سال گذشته تاكید كرد: آنچه برای خلق یك حماسه سیاسی مهم است توجه به قانون و رعایت آن توسط همگان است.
وی با اشاره به این واقعیت كه از مجموع شش نفر مرحله دوم در استان 3 نفر به مجلس راه می یابند، مردم را به خویشتن داری و متانت و نامزدها را به مدیریت افكار عمومی و جو روانی حاكم بر جامعه تشویق كرد.
در استان ایلام رقابت بین 2 نفر در حوزه انتخابیه دهلران و چهار نفر در حوزه انتخابیه ایلام روز جمعه (10 اردیبهشت) برای كسب 3 كرسی در مجلس شورای اسلامی در 531 شعبه ی اخذ رأی انجام می گیرد.
زمان تبلیغات مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت 8 صبح پنجشنبه (2 اردیبهشت) آغاز شد و بر اساس قانون 24 ساعت پیش از شروع رای گیری خاتمه می یابد و بر این اساس امكان فعالیت تبلیغی از ساعت هشت صبح فردا نهم اردیبهشت ممنوع است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار