مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی خبرنگاران نهاوند گفت: مسابقه فوتسال جام یادبود "میلاد حجت‌الاسلامی" و "حسین جوادی" با شرکت ۸ گروه در سالن ورزشی شهدای شعبان نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 13 April 2015
مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی خبرنگاران نهاوند گفت: مسابقه فوتسال جام یادبود "میلاد حجت‌الاسلامی" و "حسین جوادی" با شرکت ۸ گروه در سالن ورزشی شهدای شعبان نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم ؛ کورش قپانوری اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی خبرنگاران نهاوند که ۵ سال پیش تأسیس شد و به‌مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی مسابقه‌های مختلفی را در شهرستان نهاوند و خارج از استان همدان برگزار کرد به‌مناسبت درگذشت دو خبرنگار فقید ورزشی نویس و شعار سال، مسابقه فوتسالی را با حضور ۸ گروه برگزار می‌کند.

وی گفت: هدف از برگزاری این مسابقه که با هزینه شخصی خبرنگاران و جمعی از تیم‌های اداره‌های نهاوند برگزار می‌شود تسلی خاطر بازماندگان این حادثه تلخ و دو خبرنگار عزیز و بااخلاق مرحوم میلاد حجت‌الاسلامی از خبرگزاری تسنیم، مرحوم حسین جوادی خبرنگار روزنامه وطن امروز و همدردی با جامعه خبری و ورزش نویسان بوده است.

قپانوری افزود: این مسابقه‌ها با حضور گروه فوتسال خبرنگاران نهاوند و ۷ تیم دیگر از شهرهای گیان، برزول و فیروزان و چند گروه از ادارات نهاوند برگزار شده و می‌شود که در پایان جایزه نقدی مسابقه به افراد نیازمند اهدا می‌شود.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی خبرنگاران نهاوند اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی خبرنگاران نهاوند تنها باشگاه مخصوص خبرنگاران بین شهرستان‌های استان همدان و استان‌های غربی کشور است که به‌مناسبت‌های مختلف و برای کارهای خیر و کمک به نیازمندان مسابقه‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

قپانوری بیان کرد: جامعه خبرنگاران نهاوند در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن، شهادت دو ورزشکار و خبرنگار رسانه‌ای به‌نام‌های شهیدان الله‌مراد نادری و رضا سوری را تقدیم انقلاب کرده و قرار است در خردادماه امسال به‌یاد این دو شهید مسابقات چندجانبه‌ای با حضور گروه‌های خارج از استان در نهاوند برگزار شود.

وی عنوان کرد: مسابقه فوتسال گرامی‌داشت یاد خبرنگاران فقید به‌مدت دو روز در روزهای شنبه و ‌یکشنبه ۲۲ و ۲۳ فروردین‌ماه امسال در سالن ورزشی شهدای شعبان نهاوند برگزار شده و می‌شود که تماشای آن با هدف انجام امور خیریه برای همه تماشاگران آزاد است.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار