سرمربی سابق تیم ملی جوانان با تقدیر از عملکرد ملی پوشان در دو بازی ابتدایی جام جهانی کشتی آزاد، به تمجید از "رسول خادم" پرداخت.
کد خبر: ۲۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 13 April 2015
سرمربی سابق تیم ملی جوانان با تقدیر از عملکرد ملی پوشان در دو بازی ابتدایی جام جهانی کشتی آزاد، به تمجید از "رسول خادم" پرداخت.

" به گزارش ایسنا؛ سعید گودرزی" با اشاره به عملکرد قابل تحسین تیم ملی در دو بازی برابر بلاروس و ترکیه در جام جهانی افزود: رسول خادم در دو سه سال اخیر زحمات فراوانی متقبل شده و مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید از ورزش اول کشور بیشتر حمایت کنند تا افتخارآفرینان کشورمان دلگرم باشند.

وی اضافه کرد: فاصله کشتی ما با بسیاری از کشورها زیاد شده و عملکرد ملی پوشان برابر بلاروس و ترکیه گواهی بر این مدعاست. با چنین عملکردی شک ندارم ملی پوشان امشب از پس آذربایجان هم بر خواهند آمد.

پیشکسوت کشتی خاطرنشان کرد: توجه بیشتر به ورزش اول مملکت جای دوری نمی‌رود! دوری از خانوداه و تمرینات شبانه روزی در خانه کشتی کار هرکسی نیست و من امیدوارم مسئولان با بها دادن بیشتر به کشتی موجبات دلگرمی قهرمانان نامی کشور را فراهم کنند.

گودرزی درخصوص احتمال رویارویی ایران با آمریکا در فینال جام جهانی تاکید کرد: شکست آمریکا در خانه دور از دسترس نیست. شاید در یکی دو وزن از جمله 74 کیولگرم که آن ها نابغه‌ای به نام "جوردن باروفس" را در ترکیب دارند در سایر اوزان ملی پوشان ما از آمریکایی ها بالاتر هستند. با پیروزی‌های آسانی که ملی‌پوشان برابر بلاروس و ترکیه کسب کردند حتی پیروزی در اوزانی چون 74 کیلوگرم هم برابر آمریکا دور از دست نیست.

وی ادامه داد: به احترام تیم قبراقی که رسول خادم روانه آوردگاه جام جهانی کرده باید ایستاد! امیدوارم این تیم با چنین آمادگی بالایی دست پر به خانه بازگردد.

سرمربی سابق تیم ملی جوانان با تقدیر از آمادگی بالای میثم مصطفی‌جوکار گفت: مصطفی‌جوکار از ابتدای سال گذشته روند موفقیت آمیزی را در پیش گرفته و اگر این روند تداوم داشته باشد او می‌تواند در مسابقات جهانی روی سکو برود.

گودرزی در پایان با بیان اینکه مصطفی‌جوکار فاصله زیادی با رقبای داخلی دارد، اظهار کرد: به اعتقاد من این کشتی‌گیر ملایری می‌تواند نماینده شایسته تیم در وزن 86 کیلوگرم در المپیک 2016 برزیل باشد و جای خالی مسعود مصطفی‌جوکار و صادق گودرزی را پر کند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار