امام جمعه مهران گفت: سپاه پاسداران محافظ مقتدر و آگاه انقلاب اسلامی و از مواهب الهی بر ملت ایران زمین است.
کد خبر: ۲۱۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 15 April 2016

امام جمعه مهران گفت: سپاه پاسداران محافظ مقتدر و آگاه انقلاب اسلامی و از مواهب الهی بر ملت ایران زمین است.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام روح الله ولدبیگی در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریك روز پاسدار اظهار كرد: پاسداران حامیان ولایت فقیه هستند كه براساس قانون اساسی نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن را در سرلوحه وظایف خود به عنوان خطیرترین مسئولیت ها دارند.
وی افزود: آمادگی هم سپاه پاسداران در مواجهه با تهدیدهای خارجی به گونه ای است كه می تواند كوچكترین تهاجم و تهدید نظامی دشمن را با پاسخ كوبنده و همه جانبه مواجه كند.
خطیب جمعه مهران تاكید كرد: سبز پوشان سپاه پاسداران در همه عرصه هایی كه دشمنان انقلاب را تهدید كرده با تمام وجود از كیان اسلامی دفاع كردند و عزت و آبروی انقلاب را در بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی برای ما به ارمغان آوردند.
وادبیگی در بخش دیگری از سخنانش با تبریك میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر گفت: بهترین الگو و سیره برای پدران دلسوز و افراد جامعه حضرت علی (ع) است و اگر روش و سیره آن حضرت سرمشق پدرهای امروز قرار بگیرد، بهترین رابطه بین فرزندان و پدران برقرار می شود.
وی یادآور شد: امام علی (ع) بهترین الگو و سیره برای جامعه است و اگر انسان در آن مكتب مشق كند بهترین و واقعی ترین پدر می شود.
خطیب جمعه مهران در ادامه با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات مرحله دوم نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده از مردم خواست تا با بصیرت و چشمانی باز كسانی را انتخاب كنند كه اهل شعار نباشند و به فكر بهبود وضعیت اقتصادی مردم باشند.
شهرستان مهران در 85 كیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار