فرمانده انتظامی اسدآباد از دستگیری یک سارق زورگیر در این شهرستان خبر داد و گفت : این فرد فراری و تحت تعقیب بود که دستگیر شد.
کد خبر: ۲۰۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 09 April 2016

 فرمانده انتظامی اسدآباد از دستگیری یک سارق زورگیر در این شهرستان خبر داد و گفت : این فرد فراری و تحت تعقیب بود که دستگیر شد.

به گزارش ایرنا،سرهنگ داوود علی بخشی افزود: این سارق سابقه دار است و آخرین بار در شهر بهار و یک مورد سرقت هم در گردنه اسدآباد انجام داده که با پیگیری و برنامه ریزی موفق به دستگیری این فرد در منزلش شدیم.

وی تصریح کرد: این سارق زورگیر سی ساله و ساکن اسدآباد و فردی شرور و خطرناک است و در هنگام دستگیری دو فقره قمه که از آلات زورگیری اش بود کشف شد.

علی بخشی انگیزه سارق را مشکلات مالی و تامین هزینه های اعتیاد عنوان و خاطرنشان کرد: سارق زور گیر بعد از اعتراف به جرم خود به دادسرا معرفی می شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و بویژه برخورد با معضل سرقت، طرح های عملیاتی پلیس درسال 95 با ارزیابی مطالعاتی و بازخوردگیری از دیدگاه شهروندان با شدت بیشتر اجرایی می شود.

سرهنگ علی بخشی اظهار کرد: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می کنند، اما با این وجود به شهروندان توصیه می شود ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت منزل، خودرو و غیره هرگونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد سال گذشته دستگیری سارقان 60 درصد افزایش و وقوع سرقت 5 درصد کاهش داشت.

شهرستان اسدآباد 110 هزار جمعیت دارد و در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار