رئیس جمعیت هلال احمر ملایر از خدمات‎دهی به 10 هزار و 800 نفر در چادرهای هلال احمر این شهرستان در نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 05 April 2016

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر از خدماتدهی به 10 هزار و 800 نفر در چادرهای هلال احمر این شهرستان در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش فارس،وحید عرفانی با اشاره به خدمات هلال احمر شهرستان ملایر در ایام نوروز بیان کرد: این خدمات در بخش امداد جاده‌ای و طرح امداد نوروزی در چادرهای هلال احمر بوده است.

وی با اشاره به استقرار سه چادر امداد نوروزی هلال احمر در مسیرهای ورودی شهرستان ملایر گفت: این چادرها در سه ورودی میدان استقلال، میدان کوثر و میدان نیروی انتظامی استقرار داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر افزود: طرح امداد نوروزی از 26 اسفندماه سال گذشته شروع شد و تا 15 فروردین‌ماه ادامه داشت.

وی از فعالیت 180 نفر روز در چادرهای امداد نوروزی هلال احمر در ورودی‌های شهرستان ملایر در ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: 53 نفر خانم و 95 نفر آقا شامل اعضای ثابت و داوطلبان هلال احمر در این چادرها فعالیت داشتند.

عرفانی یادآور شد: در طرح امداد نوروزی امسال چادر برگزاری نماز، چادر فضای کودک و چادر سلامت نیز در کنار چادرهای طرح امداد نوروزی به مسافران خدمات ارائه دادند.

وی پاسخگویی به سئوالات مسافرین، توزیع بروشورهای امدادی و نقشه راهنمای شهری، بروشورهای تست قند خون، فشار خون و... را از جمله خدمات ارائه شده در طرح امداد نوروزی هلال احمر در چادرهای نوروزی دانست.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر از مراجعه 10 هزار و 800 نفر از مسافرین نوروزی به چادرهای هلال احمر در ایام نوروز در ملایر خبر داد.

وی تصریح کرد: در این زمینه علاوه بر آن 256 نفر به ایستگاه سلامت و 174 نفر به چادر فضای دوستدار کودک مراجعه داشتند.

عرفانی توزیع 10 هزار و 850 مورد نقشه مکان‌های دیدنی شهرستان، 12 هزار و 113 نسخه بروشورهای امدادی و... را از دیگر خدمات طرح امداد نوروزی به مسافرین در ملایر برشمرد.

وی اجرای «طرح ثواب» در راستای خدمات‌دهی به مسافرین در بوستان‌ها توسط نیروهای امدادی را نیز از دیگر خدمات هلال احمر ملایر در ایام نوروز دانست.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر به اجرای طرح امداد جاده‌ای هلال احمر در نوروز اشاره کرد و افزود: این طرح با حضور 180 نفرروز در دو پایگاه پیروز در محور زنگنه ـ ملایر و محور ملایر ـ همدان به مدت 20 روز اجرا شد.

وی بیان کرد: در طرح نوروزی هلال احمر بیش از 28 مورد مراجعه حضوری به پایگاهها انجام گرفت که از این تعداد 27 مورد درمان سرپایی و یک مورد نیز اعزام به بیمارستان را شاهد بودیم.

عرفانی تعداد تصادفات جاده‌ای که نیروهای امدادی هلال احمر شهرستان برای خدماترسانی در آن حضور داشتند را پنج مورد دانست.

وی گفت: در این تصادفات 16 نفر مصدوم داشتیم که هشت مورد آن به صورت سرپایی درمان شد، همچنین دو مورد اعزام توسط هلال احمر و 6 مورد اعزام نیز توسط اورژانس انجام شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر به نجات پنج کوهنورد در 13 فروردین‌ماه اشاره کرد و افزود:

6 تیم امداد و نجات هلال احمر با تلاش 10 ساعته توانستند این کوهنوردان که در کوه سرده ملایر گرفتار شده بودند را نجات دهند


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار