مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام از امداد رسانی به 18 حادثه رانندگی در جاده های ارتباطی این استان در دور اول سفرهای نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۲۰۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 27 March 2016

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام از امداد رسانی به 18 حادثه رانندگی در جاده های ارتباطی این استان در دور اول سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛محمد سلیمانی اظهار کرد: در این حوادث که تا روز هفتم فروردین اتفاق افتاد 49 نفر مصدوم شدند که از این شمار 18 نفر توسط امدادگران هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی تعداد افراد فوت شده در این حوادث که هلال احمر به آن امداد رسانی کرده است را یک نفر اعلام کرد و افزود: همچنین در این مدت سه عملیات نجات در کوهستان توسط امدادگران این جمعیت انجام شد و به دو نفر مصدوم نیز امداد رسانی شد.
سلیمانی با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات جاده ای این جمعیت در تعطیلات نوروزی تاکید کرد: در اجرای این طرح که از 25 اسفند پارسال آغاز شد علاوه بر 11 پایگاه جاده ای ثابت مستقر در جاده های ارتباطی استان، پنج پایگاه نیز به صورت سیار راه اندازی شده است.
وی یادآور شد: 40 دستگاه خودرو نجات، آمبولانس و پشتیبان نیز به همراه یک هزار و 280 نفر روز امدادگر در این پایگاه ها مستقر شده و تا 15 فروردین امسال نسبت به ارائه خدمات امداد جاده ای به مهمانان و مسافران نوروزی اقدام می کنند.
وی با بیان اینکه علاوه بر این، 2 پایگاه نیز در جاده های نقاط مرتفع و کوهستانی این استان مستقر دایر شده است، گفت: همچنین هشت پایگاه در قالب طرح سحاب با عنوان سامانه حرکت امدادی بشر دوستانه با استفاده از دوچرخه خدمات امدادی و فرهنگی را به مهمانان و مسافران نوروزی در جاده های ارتباطی این استان ارائه حواهند کرد.
اجرای طرح های امداد نوروزی و راهنمایی مسافران نوروزی همه ساله با هدف کاهش تلفات جاده ای و ارائه خدمات به مسافران تعطیلات نوروزی همزمان با سراسر کشور در این استان اجرا می شود./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار