امام جمعه مهران گفت: شهادت اوج بندگی و بزرگترین فیض الهی است که نصیب انسان ها می شود.
کد خبر: ۱۹۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 11 March 2016

امام جمعه مهران گفت: شهادت اوج بندگی و بزرگترین فیض الهی است که نصیب انسان ها می شود.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام روح الله ولدبیگی در خطبه های این هفته نماز جمعه مهران با اشاره 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا افزود: مکتبی که شهادت دارد، حقارت پذیر نیست و زیر بار باج خواهی دشمنان نمی رود.
وی اظهار کرد: تجلیل از مقام شامخ شهدا بر همگان واجب است چرا که استمرار این راه می تواند سدی در برابر زیاده خواهی دشمنان باشد.
خطیب جمعه مهران در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) جانش را داد تا جان حضرت علی(ع) زنده باشد و از حریم ولایت به خوبی دفاع کرد.
حجت الاسلام الله ولدبیگی ادامه داد: دشمنان گمان کردند با شهادت حضرت فاطمه(س) انقلاب پیامبر را به انحراف خواهند کشاند اما این مکتب فاطمی با پشتیبانی رهروان زیادی که داشت همچنان و با قدرت در جهان راه خود را ادامه می دهد.
وی با تسلیت سالروز وفات مرحوم حاج احمد خمینی تاکید کرد: حاج احمد خمینی بازوی قدرتمند نظام و بدنبال تقویت دستاوردهای انقلاب اسلامی بود، ایشان یار صدیق امام خمینی(ره) و امین ترین فرد برای ایشان بود.
خطیب جمعه مهران با اشاره به رزمایش موشکی اقتدار ولایت گفت: رزمایش موشکی اقتدار ولایت ترس شدید دشمنان را بدنبال داشت.
حجت الاسلام الله ولدبیگی تصریح کرد: دشمنان فهمیدند که نیروهای مسلح بازوی قدرمتند نظام هستند و نمی توان با جمهوری اسلامی مقابله کنند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار