معاون امور جوانان هلال احمر همدان از خدمت‌رسانی جوانان در 40 پاىگاه ثابت و سیار به بیش از 99 هزار مسافر خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 07 April 2015

معاون امور جوانان هلال احمر همدان از خدمت‌رسانی جوانان در 40 پاىگاه ثابت و سیار به بیش از 99 هزار مسافر خبر داد.

به گزارش فارس ؛ مریم پاک‌بین از اجرای موفقیت‌آمیز چهاردهمین مرحله طرح ملی «ایمنی و سلامت مسافران نوروزی» با هدف پیشگیری از تصادفات و داشتن سفری ایمن و سالم در ایام تعطیلات نوروز 94 خبر داد.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت 20 روز با مشارکت فعال یک‌هزار و 587 نفر از اعضای واحدهای جوانان شعب 9گانه جمعیت هلال احمر سراسر استان اجرایی شد، گفت: در این مدت، بیش از 99 هزار مسافر به 26 پایگاه ثابت و 14 پایگاه سیار جوانان در مبادی ورودی و خروجی شهرها و میادین اصلی آنها، مراجعه کرده و از خدمات ارائه شده بهره‌مند شدند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان پاسخگویی فراگیر به نیازهای هموطنان را در دستور کار اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی عنوان کرد و در همین راستا از توزیع بیش از 80 هزار نقشه و بیش از 126 هزار بسته فرهنگی با مضامین پیام‌های آموزشی و بشردوستانه و هشدارهای امدادی و ترافیکی خبر داد.

وی با بیان اینکه در مدت اجرای طرح فوق، چهار ایستگاه سلامت به کنترل فشار خون، تست قند خون و ارائه کمک‌های اولیه امدادی به مسافران پرداختند، از مراجعه 4 هزار و 828 نفر به این ایستگاه‌ها سخن گفت و افزود: یک‌هزار و 435 نفر نیز از خدمات امدادی بهره‌مند شدند.

پاک‌بین همچنین به برپایی هفت خیمه نماز در جوار پست‌های این طرح ملی اشاره کرد و اظهار داشت: یک‌هزار و 676 نفر نیز برای ادای این فریضه واجب دینی به خیمه‌های نماز هلال احمر مراجعه کردند.

وی در خاتمه از برپایی 9 فضای دوستدار کودک در ایام تعطیلات نوروزی سخن گفت و افزود: 4 هزار و 249 کودک نیز با مراجعه به این فضاها به شیوه‌های ملموس و کودکانه از خدمات فرهنگی آموزشی امدادی هلال احمر همدان بهره‌مند شدند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار