مشاور امور بانوان استاندار و مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری ایلام گفت: جشنواره قدردانی از مادران و همسران شهید و خانواده های ایثارگران 22 اسفند ماه در حسینیه ام البنین شهر ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۱۹۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹ 01 March 2016

مشاور امور بانوان استاندار و مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری ایلام گفت: جشنواره قدردانی از مادران و همسران شهید و خانواده های ایثارگران 22 اسفند ماه در حسینیه ام البنین شهر ایلام برگزار می شود.

به گزارش تابناک ایلام؛ کلثوم خلیلوند روز دوشنبه در نشست کار گروه زنان و خانواده استانداری ایلام ضمن تقدیر از مردم فهیم و ولایت مدار استان به خاطر خلق حماسه سیاسی و مشارکت آحاد ملت در انتخابات و تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: این جشنواره در قالب اجرای طرح زینبیون و با هدف تجلیل از مادران و همسران شهدا و ایثارگر برنامه ریزی شده و اجرایی می شود.
وی با اشاره به نقش چشمگیر زنان در دوران دفاع مقدس اضافه کرد: برای اجرای این طرح تفاهم نامه ای با بنیاد حفظ آثار وارزش های دفاع مقدس منعقد شده است که براساس ان جشنواره الگوهای صبر و مقاومت روز 22 اسفند برگزار شود.
وی فرهنگ سازی ایثار و شهادت ؛ معرفی و ارائه حماسه های خاموش صبر و مقاومت و فراهم اوردن زمینه توانمند سازی و تکریم مادران و همسران شهید و خانواده های ایثار گر را از مهمترین اهداف این جشنواره عنوان کرد.
خلیلوند گفت: با توجه به اینکه استان ایلام محل ورود راهیان نور و زائران عتبات عالیات است سعی می شود این برنامه ها با همکاری دستگاه های مرتبط در محل اماکن مقدس و ایستگاه های گردشگری استان اجرا شونذ.
مشاور امور بانوان استاندار و مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری ایلام از نهادها و ادارات مختلف این استان خواست که بانوان نخبه و کارآفرین در هر زمینه را شناسایی و به نماینده حفظ آثار ارزش های اسلامی معرفی کنند تا به صورت شایسته ازآنها تجلیل شود.
در این نشست که با حضور جانشین مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، معاون هنری و ادبیات این بنیاد، روابط عمومی بنیاد شهید، جمعی از بانوان مشاور دستگاه های مختلف در سرسرای نشست های معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد اعضا برنامه های پیشنهادی خود را برای بهتر اجرا کردن این جشنواره ارائه کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار