پاس همدان در یک بازی خارج از خانه متحمل سنگین‌ترین شکست تاریخ خودش شد و با دریافت پنج گل افتضاحی دیگر را رقم زد.
کد خبر: ۱۸۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 16 February 2016

پاس همدان در یک بازی خارج از خانه متحمل سنگین‌ترین شکست تاریخ خودش شد و با دریافت پنج گل افتضاحی دیگر را رقم زد.

به گزارش فارس، پاس همدان و پارس تهران در چارچوب هفته 26 لیگ دسته یک در ورزشگاه نوبنیاد(صنایع دفاع) تهران برابر هم رفتند.

سرمربی پاسی‌ها چند روز قبل در مصاحبه‌ای شکست احتمالی تیمش را پیش‌بینی کرده بود و وجود مشکلات اقتصادی و حاشیه‌ای را سبب این شکست احتمالی قلمداد کرده بود.

انگار حواشی رخ داده نسبت به مدیریت ضعیف باشگاه روی تیم هم تاثیر گذاشته بود و سنگین‌ترین شکست تاریخ پاس همدان با مدیریت ضعیف حسن عزیزی ثبت شد.

پاسی‌ها سعی داشتند تا در این بازی از همسایه خودشان در جدول رده‌بندی امتیاز بگیرند که متاسفانه اسیر بازی زیبا و هجومی شاگردان داوود سیدعباسی در پارسه شدند.

شاگردان اکبر محمدی در پاس چیزی برای عرضه نداشتند و چند موقعیت مسلم گلزنی را هم با بی‌دقتی از دست دادند تا همچنان فانوس به دست در انتهای جدول به دنبال راه فرار باشند.

پاسی‌ها در این بازی با ترکیب محمد خزایی، میلاد صادقیان، محسن ورزکار، محمدصادق کرمی، وحید جلالی‌نیا، داوود شاهوراقی، احمد جمشیدیان، نیما پرتوی، سیدجمال معصومی، امین پورعلی و حسین کاظمی به میدان رفتند.

قرمزپوشان پارسه توسط محمد مهری در دقایق 55 و 60، امیرحسین موسی زاده دقیقه 85، مرتضی رنجبر در دقایق 90 و 95 در این دیدار به گل رسیدند تا یک باخت مفتضحانه را به این تیم تحمیل کنند.

سیدجمال معصومی بازیکن بومی پاس نیز در دقیقه 65 با دریافت کارت قرمز از سعید بخشی‌زاده داور این دیدار از زمین اخراج شد تا باعث شود شیرازه تیمش از بین برود و این تیم متحمل یک شکست سنگین شود.

پاس همدان با این شکست 24 امتیازی ماند و در رده نوزدهم جدول جاخوش کرد تا همچنان خطر سقوط را احساس کند.

تیم پاس برای فرار از سقوط و ماندن در لیگ دسته یک تنها 12 هفته فرصت دارد تا خودش را از رتبه نوزدهم حداقل به مکان پانزدهم برساند.

پاس همدان شنبه هفته آینده در ورزشگاه قدس میزبان تیم قدرتمند ماشین‌سازی تبریز است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار