استاندار ایلام گفت: راهپیمایی 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در واقع رفراندم عمومی و اعلام پایبندی اقشار مختلف مردم به نظام مقدس اسلامی است.
کد خبر: ۱۷۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 09 February 2016

استاندار ایلام گفت: راهپیمایی 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در واقع رفراندم عمومی و اعلام پایبندی اقشار مختلف مردم به نظام مقدس اسلامی است.

به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید در نهمین روز از دهه فجر در جمع مردم سرابله اظهار کرد: در این روز مردم سیاست های کلی نظام را به رای گیری عمومی می گذارند و با حضور میلیونی خود چون سال های گذشته سیاست های نظام در ابعاد داخلی و بین المللی را تایید می کنند.
وی با دعوت از مردم برای حضور گسترده و پرشور در این آیین افزود: مردم امسال نیز همچون 37 سال گذشته در این روز ملی حضوری باشکوه و پررنگ داشته و از دستاوردهای نظام اسلامی حمایت و پشتیبانی خواهند داشت.
مروارید به اهمیت حضور مردم در 2 راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس اشاره کرد و یادآور شد: حضور گسترده ملت ایران اسلامی ضامن بقای نظام است و بر اینکه ایران و ایرانی طرفدار مظلوم و دشمن ظالم و ستمکاران است، تاکید دارد.
استاندار ایلام با اشاره به در پیش بودن هفتم اسفند روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: مردم این استان همچون ادوار گذشته در عرصه انتخابات این دوره نیز به طور قطع مشارکت بالایی خواهند داشت.
وی با بیان اینکه مردم سرابله در زمینه میزان مشارکت و رای به دولت دکتر روحانی مقام نخست کشور را کسب کردند، افزود: در انتخابات پیش رو نیز مردم حتما بهترین انتخابات را رقم می زنند و با انتخاب نمایندگان اصلح، استان و کشور را در مسیر توسعه قرار می دهند.
مروارید همچنین از آغاز کار اجرایی سد چناره و عملیات ساخت آزاد راه کرمانشاه - ایلام - مهران در حوزه استحفاظی شهرستان چرداول در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد: در نشستی که با وزیر نیرو داشتم، ساخت سد چناره با تخصیص اعتبارات دولتی قطعی شده است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار