انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مکتبی، اسلامی و مردمی است/ تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخابات در استان اندیشیده شده است
کد خبر: ۱۷۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ 08 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مکتبی، اسلامی و مردمی است/ تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخابات در استان اندیشیده شده است

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مکتبی، اسلامی و مردمی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، علی مصطفوی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری در همایش همسران شاهد، ایثارگر و جانبازان مونث که در سالن اجتماعات ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مکتبی، اسلامی و مردمی است که برخلاف سایر انقلاب های معاصر دنیا، بدون وابستگی به ابرقدرت های غرب و شرق به پیروزی رسید.

وی با تشریح عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: عنایات خداوند متعال، رهبری حضرت امام (ره) و وحدت و ایثارگری مردم مهمترین عوامل در پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال 57 بود و امروز نیز به برکت همین همدلی و وحدت ملت بزرگ ایران و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب، شاهد اقتدار، صلابت و عزت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف بین المللی هستیم.

مصطفوی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی تبدیل به یک کشور تاثیرگذار در منطقه و دنیا شده و در تمامی نشست های بین المللی به نوعی حضور فعال دارد، تمام اینها از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید قدردان آنها باشیم.

مدیرکل سیاسی استانداری همچنین به توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: از همان اوایل پیروزی انقلاب، سران استکبار به انحاء مختلف از جمله راه انداختن جنگ تحمیلی علیه ایران و تحریم های اقتصادی درصدد ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی بودند که تمامی این اقدامات شوم در سایه پایمردی و استقامت مردم و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری، ناکام مانده و با شکست مواجه شده است.

دعوت از مردم استان آذربایجان غربی برای حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از دیگر محورهای سخنان مصطفوی در این همایش بود.

وی در این ارتباط اظهار داشت: یکبار دیگر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که صحنه اقتدار و ابهت نظام مقدس اسلامی است با حضوری پرشور و حماسی، حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی نشان خواهیم داد.

مدیرکل سیاسی استانداری در ادامه به انتخابات پیش رو در کشور هم اشاره کرد و افزود: در هفتم اسفندماه سالجاری، دو انتخابات مهم در پیش رو داریم که در همین راستا، ستاد انتخابات استان تمامی تمهیدات و مقدمات لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم فراهم نموده است.

وی اضافه کرد: نزدیک به 25 هزار نفر از عوامل اجرایی در استان برای برگزاری انتخابات آموزش های لازم را دیده اند.

در این مراسم، با حضور مدیرکل سیاسی استانداری و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با اهدای لوح و هدایایی از تعدادی از همسران شاهد، ایثارگر و جانباز در استان تجلیل و قدردانی شد.



مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار