با بهره برداری ازیک باب مدرسه شش کلاسه در روستای ' مرزی دره ' شهرستان سوادکوه شمالی دانش آموزان ابتدایی هفت روستای منطقه لفور از فضای آموزشی مناسب برخوردار شدند .
کد خبر: ۱۷۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴ 02 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، مدرسه میثم تمار همزمان با دومین روز از دهه فجر با حضور استاندار مازندران ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان سوادکوه شمالی به بهره برداری رسید .


مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: با بهره برداری از این مدرسه دانش آموز روستاهای مرزی دره ، شارقلت ، پاشاکلا، گالشکلا، دهکلا ، نفت چال و بورخانی در منطقه لفور از مدرسه ابتدایی مناسب برخودار شدند .


قربانعلی شیرزاد در حاشیه مراسم افتتاح این مدرسه افزود : مدرسه میثم تمار با تخریب مدرسه قدیمی در روستای شارقت تجدید بنا شد .


وی ادامه داد : این مدرسه را بنیاد برکت در فضایی به وسعت یکهزار متر مربع و با زیر بنای بیش از 500 متر مربع و هزینه شش میلیارد ریال ساخته است.


مدیر کل نوسازی مدارس مازندران با اشاره به اینکه بنیاد برکت پرداخت هزینه ساخت 17 مدرسه را در استان تقبل کرده است ، گفت : این مدارس 13 هزار متر مربع زیربنای دارند .


وی افزود : بنیاد برکت 120 میلیارد ریال هزینه ساخت این مدارس را تعهد کرد که تاکنون پنج پروژه افتتاح شد .


به گفته شیرزاد در دهه فجر امسال پنج مدرسه بنیاد برکت به تعداد 30 کلاس درس افتتاح می شود که برای ساخت آنها 30 میلیارد ریال هزینه شد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار