جشن عبادت 128 دانش‌آموز دختر سوم ابتدایی بخش قلقل‌رود تویسرکان با همراهی تنی چند از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 01 February 2016

جشن عبادت 128 دانش‌آموز دختر سوم ابتدایی بخش قلقل‌رود تویسرکان با همراهی تنی چند از مسئولان برگزار شد.

به گزارش فارس، جشن عبادت برای 128 دانش‌آموز دختر سوم ابتدایی بخش قلقل‌رود تویسرکان با همراهی تنی چند از مسئولان برگزار شد.

مراسم جشن تکلیف با قرائت قرآن کریم آغاز شد، خواندن سوگندمانه توسط صبا قائمی از دبستان حافظ و تکرار همزمان دختران ادامه می‌یابد.

دکلمه در خصوص نماز و سایر واجبات از سوی دو نفر از دانش‌آموزان ارائه شد، سپس حجت‌الاسلام سبحان جامه‌بزرگی برنامه آموزشی خود را در قالب داستان و شعر برای دختران به تکلیف رسیده به شکلی شیوا و ساده بیان کرد.

نمایش تئاتر با محوریت جشن عبادت و وظایف انسان در این سن به اجرا درآمد، این برنامه توسط بازیگران گروه تئاتر تویسرکان به صحنه رفت، نمایش با همکاری حجت‌الاسلام جامه‌بزرگی و بازیگران با برگزاری مسابقه به پایان رسید.

امام جمعه تویسرکان در ادامه این آیین با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور به برکت خون شهدا است، اظهار کرد: همه باید قدردان این نعمت ارزشمند باشیم.

حجت‎الاسلام مرتضی موحدی با استناد به قرآن کریم، خواندن نماز اول وقت را به دانش‌آموزان توصیه کرد و گفت: خواندن نماز انسان را از بدی‌ها و پلیدی‌ها دور می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش بخش قلقل‌رود نیز با اشاره به برگزاری این آیین برای همه دختران سوم ابتدایی، جشن عبادت را جشن بندگی خواند و افزود: انسان با نماز خواندن به سعادت و خوشبختی می‌سد.

ابوالحسن سجادمنش با تاکید بر اقامه نماز اول وقت گفت: اقامه نماز اول وقت باعث نزدیکی انسان به خداوند می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار