رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه با بالا رفتن نرخ جرایم رانندگی میزان تخلفات رانندگی کاهش می‎یابد، گفت: امسال ۸۶ درصد تخلفات تاکسیرانی در همدان کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۷۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 28 January 2016

رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه با بالا رفتن نرخ جرایم رانندگی میزان تخلفات رانندگی کاهش مییابد، گفت: امسال ۸۶ درصد تخلفات تاکسیرانی در همدان کاهش یافته است.

به گزارش تسنیم ، کامران گردان در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با موضوع بررسی موضوع اتاق فکر سازمان تاکسیرانی و سیستم حمل و نقل خیابان‌های بوعلی و اکباتان اظهار داشت: امسال با اعمال قوانین سخت‌گیرانه‌تر میزان تخلفات تاکسیرانی در همدان 86 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: با توجه به بالا رفتن نرخ جرائم رانندگی توسط پلیس راهور، شاهد کاهش تخلفات رانندگی خواهیم بود و به تناسب نیز بسیاری از مشکلات ترافیکی نیز رفع می‌شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به ضرورت رفع مشکل بیمه رانندگان تاکسی توسط دولت بیان کرد: ناوگان تاکسی شهر همدان با پرداخت تسهیلات ویژه نوسازی و بهسازی می‌شود اما رانندگان تاکسی همدان از خودرو نوع سمند ندارند.

وی با بیان اینکه باید در سازمان تاکسیرانی همدان اتاق تشکیل شود، گفت: این اتاق فکر می‌تواند در شناسایی و انتقال مشکلات رانندگان تاکسی به سازمان تاکسیرانی کمک کند تا در تصمیمسازی‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

گردان عنوان کرد: اتاق فکر تاکسیرانان نباید در امور اجرایی ورود پیدا کنند بلکه باید در مسائل و مشکلات مشاوره و مشورت بدهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان نیز اظهار داشت: سازمان به دنبال تشکیل اتاق فکر یا سازمان مردم نهاد متشکل از تاکسیرانان است تا رابط بین مدیریت و رانندگان تاکسی باشد.

مهرداد خورشیدوند افزود: از ظرفیت این اتاق فکر در تصمیمسازی‌ها استفاده می‌شود و برای فعالیت باید اساسنامه تدوین کنند.

وی با بیان اینکه با انتخاب مسئول خط شاهد برقراری انسجام در خطوط تاکسی‌های شهر همدان هستیم، گفت: حضور و غیاب، شناسایی رانندگان غایب و رفع بی‌نظمی‌ها برعهده مسئولان خط است و با این اقدام بسیاری از مشکلان رانندگان تاکسی رفع شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار