مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بلیت‌های هواپیمای کیش با نظارت شدید با نرخ دولتی عرضه می‌شود.
کد خبر: ۱۵۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 08 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، در نشست هماهنگی برنامه‌های نوروزی کیش که با حضور رئیس، معاونان و مدیران سازمان و شرکت‌های تابعه برگزار شد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد گفت: جزیره کیش در ایام نوروز باید محیطی شاد و مفرح برای خانواده‌ها بوده و برای تمام سنین و سایق برنامه پیش‌بینی شده باشد.
 
علی اصغر مونسان با بیان اینکه ‌رضایتمندی گردشگران و شهروندان از کیفیت برنامه‌ها و خدمات از مهم‌ترین اولویت‌هاست، افزود: نظارت بر نرخ کالاها و خدمات نیز ‌باید مورد توجه مسئولان باشد.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ایجاد حس پویایی و نشاط در برنامه‌ها را از محورهای اصلی برنامه‌ریزی‌ها عنوان کرد و گفت: برای تمامی مسیرها و خیابان‌ها باید به صورت هدفمند برنامه‌های گردشگری و ایستگاه‌های خدمات‌رسانی در نظر گرفته شود تا گردشگران در همه مدت سفر خود به کیش از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.
 
نصب المان‌های جدید، اجرای برنامه‌های با کیفیت، متفاوت و متنوع نسبت به سال‌های گذشته از دیگر موارد مورد تاکید مونسان در این جلسه بود.
 
همچنین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه قیمت بلیت‌های هواپیمای کیش با نظارت شدید با نرخ دولتی عرضه می‌شود، افزود: در برنامه‌ریزهای نوروزی باید از تمام پتانسیل‌های کیش استفاده شود. به منظور جلوگیری از ازدحام در یک مسیر بخش زیادی از برنامه‌ها به غرب جزیره منتقل شود تا علاوه بر معرفی امکانات غرب جزیره و تمرکز در دسترسی برای شهروندان و گردشگران، تردد نیز در دیگر مسیرها تسهیل شود.
 
وی از برگزاری این جلسات به صورت هفتگی خبر داد و گفت: به منظور هماهنگی بیشتر و برگزاری با کیفیت برنامه‌ها، معاونان و مدیران موظفند هر هفته در جلسات پیشنهادها و برنامه‌های خود را برای نوروز به منظور بررسی و تبادل نظر مطرح کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار