استفاده از امکانات عمومی و دولتی در زمینه تبلیغات شخصی در ملایر ممنوع است/ممنوعیت استفاده از امکانات عمومی برای تبلیغات شخصی
کد خبر: ۱۵۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 06 January 2016

استفاده از امکانات عمومی و دولتی در زمینه تبلیغات شخصی در ملایر ممنوع است/ممنوعیت استفاده از امکانات عمومی برای تبلیغات شخصی

فرماندار ملایر با بیان اینکه انتخابات نماد جمهوریت و مظهر اراده ملی است، گفت: استفاده از امکانات عمومی و دولتی در زمینه تبلیغات شخصی در ملایر ممنوع است.

به گزارش تسنیم ، عبدالعظیم رضایی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله شیخ نمر این اتفاق را موجب جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان دانست و گفت: امسال در سایه وحدت و همدلی مشکلی که 12 سال کشور را درگیر کرده بود با رهنمودهای مقام معظم رهبری، تلاش دیپلمات‌های ورزیده و پیگیری‌های دولت خدمتگذار به سرانجام رسید.

وی افزود: این توفیق بزرگی بود که هم حق استفاده از فناوری هسته‌ای در دنیا به رسمیت شناخته شد و هم تحریم‌ها برداشته شد، گرچه برجام مقداری زمان برد اما این بحث مصوب شده، pmd منتفی شد و گفته شده تا دو هفته دیگر بحث تحریم‌ها برای همیشه برچیده می‌شود.

وی تصریح کرد: یادمان باشد که دولت در شرایط بسیار نامناسبی از نظر سیاسی و اقتصادی سکان کشور و امور اجرایی را در دست گرفت که نمونه آن تورم بالای 40 درصد و رشد اقتصادی منفی 6.8 درصد است اما در حال حاضر تورم مهار شده و کمتر از ده روز پیش تورم نقطه به نقطه به 9.8 رسید.

رضایی با بیان اینکه مردم این را به خوبی احساس نکرده‌اند و این به این معنا است که تورم کاهش یافته ولی در کنار آن رکود در تولید و بخش اقتصادی هنوز هم وجود دارد، گفت: دستاورد دیگر دولت در بحث ارتقای نظام سلامت بوده که هزینه 70 درصدی به 6 الی 10 درصد تقلیل یافته و تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: در هفتم اسفندماه با مشارکت و حضور مردم افتخار دیگری رقم می‌خورد، تجمیع دو انتخابات از نظر داخلی با توجه به موفقیت‌های حاصل شده موجب وحدت و همدلی بیشتر شده و از نظر منطقه‌ای و بین‌المللی نتیجه انتخابات تأثیر مهمی بر معادلات سیاسی دارد.

رضایی با تأکید بر اینکه انتخابات نماد جمهوریت و مظهر اراده ملی بوده و حاکمیت مردم از طریق انتخابات رقم می‌خورد، گفت: با برگزاری 32 انتخابات در عمر جمهوری اسلامی بحث مردم سالاری دینی نهادینه شده که این یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما در این مقطع تنها زمینه‌سازی حضور پرشور مردم در انتخابات است، بیان کرد: برای این رخداد ملی باید آمادگی همه جانبه داشته و به عنوان کارگزار دولت به مشی بی‌طرفی هم در قول و هم در عمل عامل باشیم.

رضایی تأکید کرد: هیچ‌کس در شهرستان اجازه ندارد از امکانات عمومی و دولتی در زمینه تبلیغات شخصی استفاده کند ولی همه امکانات کشور باید برای این رخداد و امر ملی بسیج شوند.

فرماندار ملایر با تأکید بر اینکه خود را موظف به سیاست‌های دولت با مشی اعتدال و عقلانیت می‌دانم پرهیز از افراط و تفریط در فکر و عمل، استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد و معتقد به سیاست‌های دولت و غیره را از عمده‌ترین انتظارات خود از مسئولان شهرستان دانست.

وی با بیان اینکه تأمین و ارتقای امنیت و آرامش مردم اولویت و وظیفه اصلی ما است، افزود: حسن خلق با مردم از سفارشات اکید بوده و رمز موفقیت پیامبر اکرم (ص) اخلاق اسلامی و اخلاق کریمه است.

192 شعبه اخذ رای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در ملایر پیش‌بینی شده است

عبدالعظیم رضایی همچنین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع 192 شعبه اخذ رأی در شهرستان پیش‌بینی شده است که از این تعداد 77 شعبه در ملایر، 35 شعبه در بخش مرکزی، 30 شعبه در بخش سامن، 30 شعبه در بخش جوکار و 20 شعبه در بخش زند مستقر است.

وی افزود: در مهلت نام‌نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی 72 نفر در شهرستان ثبت‌نام کردند که یک داوطلب انصراف داده و صلاحیت 71 نفر دیگر با توجه به استعلامات واصله از مراجع چهارگانه قانونی از سوی هیات‌های اجرایی شهرستان مورد تأیید قرار گرفت.

رضایی تصریح کرد: در رابطه با برگزاری انتخابات مجلس پنجم خبرگان رهبری نیز پیش‌بینی‌های لازم در شعب اخذ رأی و تعداد آنها در هیئت‌ اجرایی صورت گرفته و تصمیمات لازم به‌عمل می‌آید.

وی افزود: در این میان بحث آموزش به برگزار‌کنندگان انتخابات در سطوح مختلف از جمله اعضای هیئت اجرایی، بخشداران، نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، کاندیداها و روسای ستادهای آنها پیش‌بینی شده است.

رضایی تاکید کرد: همچنین در کنار عوامل اجرایی، هیئت‌های بازرسی در شهرستان هم تشکیل شده و نسبت به شناسایی بازرسان صندوق‌ها و بازرسان ویژه اقدام و ارائه آموزش‌های لازم به آنها در دستور کار قرار گرفته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار