استاندار همدان گفت: تمهيدات لازم برای حمايت از باشگاه پاس فراهم است و پاس هيچ مشکلی نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۵۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸ 05 January 2016

استاندار همدان گفت: تمهيدات لازم برای حمايت از باشگاه پاس فراهم است و پاس هيچ مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش مهر ، محمدناصر نیکبخت در جلسه هیئت مدیره باشگاه پاس همدان اظهار کرد: بهترین امکانات را برای باشگاه پاس همدان فراهم کرده ایم و انتظار داریم تیم از شرایط فعلی خارج شود.

وی اضافه کرد: در پرداختی مالی به اعضای تیم تاکنون حتی بهتر از برخی تیم های لیگ برتری عمل کرده و از لحاظ تجهیزات نیز در حد تیم های حرفه ای بسترها را مهیا کرده ایم.

نیکبخت بیان کرد: خوشبختانه پاس از شرایط بحرانی انتهای جدول خارج شده اما از کادر فنی این انتظار را داریم که در نیم فصل دوم با کسب نتایج مطلوب، رضایتمند ظاهر شوند.

وی با قدردانی از سرمربیان سابق تیم پاس در فصل جاری گفت: مربیان قبلی نیز در حد توان خود تلاش داشته اند و از زحمات آنان قدردانی می کنم.

استاندار همدان با قدردانی ویژه از مجتمع فولاد ویان در حمایت همه جانبه از تیم گفت: فولاد ویان حمایت بسیار خوبی از تیم داشته است و قدردان اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این مجتمع هستیم.

نیکبخت یادآور شد: دغدغه ای به لحاظ حمایتی نداریم اما توقع داریم پاس در نیم فصل دوم بتواند به شرایط بهتری در جدول رده بندی دست یابد.

استاندار همدان با تاکید بر جذب بازیکنان با کیفیت گفت: انتظار دارم کادر فنی بازیکنان با کیفیت و موثر را جذب کنند تا نیم فصل دوم به لحاظ فنی دغدغه ای وجود نداشته باشد.

وی افزود: برای پاس در حد توان استان حمایت لازم را داشته و داریم و امیدواریم نیم فصل دوم شاهد نتایج بهتری باشیم.

وی با اطلاع از نیازهای فنی تیم در خطوط مختلف، اکبر محمدی را مربی توانمندی دانست و گفت: به تصمیم اعضای هیئت مدیره در انتخاب اکبر محمدی احترام می گذارم و برای وی در نیم فصل دوم آرزوی موفقیت دارم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار