رئیس هیئت بدنسازی و پرورش استان همدان گفت: مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ استان همدان به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 04 January 2016

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش استان همدان گفت: مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ استان همدان به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار شد.

به گزارش مهر، مرتضی خدابنده لو با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ استان همدان اظهار داشت: مسابقات استانی پاورلیفتینگ در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور ۱۰۵ نفر شرکت‌کننده برگزار شد.

وی افزود: مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ استان همدان با حضور ورزشکارانی از شهرستان‌های تویسرکان، ملایر، نهاوند، قهاوند، رزن و باشگاه‌های همدان در سالن عباد خدارحمی شهرستان نهاوند برگزار شد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان با اشاره به نتایج تیمی این مسابقات گفت: در پایان این رقابت‌ها تیم نهاوند با ۲۰۰ امتیاز اول، تویسرکان با ۱۷۲ امتیاز دوم و ملایر با ۱۳۲ امتیاز سوم شد.

خدابنده لو عنوان کرد: نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت شهرستان‌ها در این رشته بیان کرد: شهرستان‌های کبودرآهنگ، فامنین، رزن، اسدآباد، ملایر، نهاوند و تویسرکان فعال هستند و این هیئت‌ها از بازوان قدرتمند هیئت استان محسوب می‌شوند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان عنوان کرد: همدان در امر مربیگری و داوری هیئت بدنسازی و پرورش اندام هیچ‌گونه مشکلی ندارد و بیش از ۶۰۰ مربی و ۱۵۰ داور در همدان فعالیت می‌کنند.

خدابنده لو با اشاره به جایگاه هیئت همدان در فدراسیون گفت: هرساله در ارزشیابی‌های فدراسیون بین استان‌های اول تا ششم قرار داریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار