امام جمعه ملایر گفت: ملت ایران با این اجتماع عظیم نقشه‌های شوم دشمن و سران فتنه‌ را خاموش کردند و نشان دادند همیشه مدافع آرمان‌های اسلام و ولایت هستند.
کد خبر: ۱۵۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 02 January 2016

امام جمعه ملایر گفت: ملت ایران با این اجتماع عظیم نقشه‌های شوم دشمن و سران فتنه‌ را خاموش کردند و نشان دادند همیشه مدافع آرمان‌های اسلام و ولایت هستند.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام سید رضا فاضلیان در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا همان انجام واجبات الهی و ترک محرمات است.

وی اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) به حضرت علی(ع) گفت: ایشان فرمودند «هر کس می‌خواهد از بهترین مردم باشد باید سه چیز را مد نظر قرار دهد و آن شامل رعایت واجبات الهی، پرهیز از محرمات و رعایت قناعت در زندگی است که در این صورت جزء عابدترین، پرهیزکارترین و بی نیازترین مردم خواهد بود.»

خطیب جمعه ملایر با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی پیامبر گرامی اسلام(ص) افزود: اخلاق پسندیده مهمترین و بارزترین ویژگی رسول خدا بود که مسئولان و مردم باید اخلاق ایشان را اسوه قرار داده و در امور زندگی پیرو واقعی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) باشند.

وی همچنین با بیان اینکه امام جعفر صادق(ع) به عنوان پایه‌گذار مذهب تشیع، 4 هزار شاگرد را در راه ترویج دین مبین اسلام تربیت کرد، گفت: بسیاری از دستورات دینی اسلام از زمان ایشان برای شیعیان ما به جای مانده است.

فاضلیان با اشاره به اینکه مسئولان کشور باید بیش از هر چیز نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنند، بیان کرد: اخلاق محوری و رفتار پسندیده با ارباب رجوع باید در صدر کار مسئولان باشد.

وی با اشاره به مشکلات کشورهای اسلامی و وجود اشغالگران و تروریست‌ها در این کشورها به ویژه عراق و سوریه گفت: به یاری خدا روزی خواهد رسید که شاهد نابودی همه دشمنان و بدخواهان اسلام خواهیم بود.

امام جمعه ملایر ضمن تبریک آزادی شهر «الرمادی» از دست داعش تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای ارتش و مردمی عراق مردم این شهر از دست تروریست‌ها نجات یافتند و این روز برای مرم عراق یک عید بزرگ خواهد بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره علمای اسلام گفت: علمای دین و روشنگران راستین باید مراقب باشند اسلام را به طور حقیقی برای مردم معرفی کنند.

امام جمعه ملایر افزود: اگر اسلام آن طور که شایسته است برای ملت‌های مسلمان بیان شود همه مشکلات جهان اسلام حل خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از حضور مردم در تجمع حماسه بزرگ 9 دی بیان کرد: 9 دی سال 88 روز دفاع ملت ایران از خاندان دین و رسالت، قرآن و ولایت فقیه بود.

فاضلیان خاطرنشان کرد: ملت ایران با این اجتماع عظیم نقشه‌های شوم دشمن و سران فتنه‌ را خاموش کردند و نشان دادند همیشه مدافع آرمان‌های اسلام و ولایت هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار