مدیر عامل سازمان زیبا سازی ارومیه از نصب 12 عدد سفره هفت سین در مناطق مختلف شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷ 18 March 2015

فرخ عبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی با اشاره به مطلب فوق افزود: به مناسبت فرا رسیدن نوروز و برای استقبال از بهار و میهمانان نوروزی اقداماتی جهت زیباسازی شهر صورت گرفته است که از جمله آنها می توان به نصب 12 عدد سفره هفت سین در باغ رضوان، ایالت، پلیس راه و دیگر نقاط شهر اشاره کرد.

وی همچنین به نصب 12 عدد آکواریوم در مناطق مختلف شهر اشاره کرد و گفت:1 میلیارد و 100 میلیون ریال برای نصب آکواریوم ها هزینه شده است.

عبدی ادامه داد: 2 میلیارد ریال اعتبار برای نصب 6 مجسمه های ننه سرما و عمو نوروز و 50 میلیون ریال اعتبار برای نصب بنر های خوش آمد گویی در ورودی های شهر اختصاص یافته است.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی ارومیه در خصوص رنگ آمیزی جداول ورودی های شهر گفت: 40 کیلومتر از این جدوال جهت زیبا سازی رنگ آمیزی شده که 400 میلیون ریال برای این کار هزینه شده است.

عبدی توزیع تقویم رومیزی سال 94 بین ادارات و سازمانهای شهرداری، طراحی و نصب المان پرنده تزینی، نصب المان نوشتاری سال نو مبارک، نصب ماکت شکرستان، نصب تابلو های بدون صورت برای عکس گرفتن، نصب سرویس های بهداشتی سیار برای مهمان های نوروزی در سطح شهر و آماده سازی آبنماها برای عید نوروز را از دیگر اقدامات سازمان زیبا سازی در ایام نوروز بیان کرد.

وی از نصب هزار عدد ریسه های مشکی در میدان ها و سطح شهر خبر داد و افزود: 80 عدد پرچم مشکی نیز در میله های پرچم سطح شهر به مناسبت ایام فاطمیه نصب شده است.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی ارومیه ادامه داد: 100 میلیارد ریال جهت نصب بنر ویژه ایام فاطمیه هزینه شده است و در 4 نقطه شهر ایستگاه های صلواتی ایجاد شده است.

عبدی اظهار کرد: 12 میلیارد و 90 میلیون ریال اعتبار برای زیبا سازی ارومیه تخصیص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار