سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی:
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: برابر صبای قم بازی سختی پیش‌رو داریم، اما با آمادگی خوبی مقابل این تیم قرار می‌گیریم.
کد خبر: ۱۴۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴ 12 December 2015
به گزارش تابناک قم، حمید استیلی در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش با صبای قم در مصافی از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: برای این دیدار در طول هفته تمرینات خوبی انجام داده‌ایم، ضمن اینکه حریف را هم خوب آنالیز کرده‌ایم و سعی می‌کنیم به شکلی بازی کنیم تا تمامی هموطنان از دیدن این مسابقه لذت ببرند.

وی ادامه داد: ما در این دیدار تعداد 6 نفر از بهترین‌های تیم خود از جمله محمد آبشک‏،‌ فرزاد حاتمی، محرمی، آرش افشین، سعید یوسف‌زاده و سیدجلال رافخایی را به دلیل مصدومیت و همچنین سه اخطاره بودن در مقابل صبای قم در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی افزود:‌ بیشترین غایبین ما نفراتی هستند که در خط حمله به وجودشان نیاز داشتیم، ما در بازی با تیم‌های سایپا تهران و تراکتورسازی تبریز نیز بهترین نفرات خود را در خط حمله به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم، با این حال در هفته اخیر خوب تمرین کرده‌ایم و ان‌شاءالله با نفرات جایگزین جبران می‌کنیم.

استیلی در پاسخ به این سئوال که آیا در شهر انزلی زیر فشار رسانه‌ها و یا هواداران تیم ملوان نیستید؟ یاد آور شد: من از هفته سوم به تیم ملوان اضافه شده‌ام، فکر می‌کنم تا الان بد نتیجه نگرفته‌ایم، بازی با سایپا و تراکتورسازی هم خوب بودیم اما با بدشانسی نتیجه نگرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی ابراز کرد: مردم انزلی فوتبال را خوب می‌فهمند، ما مقابل تراکتورسازی تبریز با اینکه در خانه خود باختیم اما فوتبال بسیار خوب و بازی روانی را ارائه کردیم ولی آنها با وجود شکست تیم ما، اعتراضی نکردند.

وی خاطرنشان کرد: امسال جوان‌های بسیار خوبی به ملوان آورده‌ایم که اگر به خوبی در ترکیب تیم جا بیافتند، در کنار باتجربه‌ها تیم خوبی را درست می‌کنیم، تیمی که مطمئنا در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یقه بسیار از تیم‌ها را می‌گیرد.

استیلی با تاکید بر اینکه به آینده ملوان بسیار امیدوار و خوشبین هستم، عنوان کرد: در نیم‌فصل دوم نیز دو یا سه بازیکن جدید به خدمت می‌گیریم، ضمن اینکه آشنایی کادر فنی با بازیکنان بیشتر شده و این مهم می‌تواند در آینده کمک زیادی به ما کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مشکلات مالی شما را آزار نمی‌دهد؟ تصریح کرد: مشکلات مالی روی تمرکز بازیکنان ما تاثیر گذار بود اما مسئولین تیم زحمت می‌کشند تا این مسائل برطرف شود، اکثر تیم‌های لیگ برتری مشکل مالی دارند اما بیشتر آنها از بخش دولتی تغذیه می‌شوند در حالی که ملوان 100 در صد خصوصی است و 30 درصد تیم در اختیار نیروی دریایی است که از این بابت امتیاز استفاده از بازیکن سرباز و زمین به تیم ملوان اختصاص پیدا کرده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار