معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: ایستگاه‌های صلواتی استان همدان برای پذیرایی از زائران حسینی از ششم آذرماه فعال بوده و تا 16 آذرماه به ارائه خدمات می‌پردازند.
کد خبر: ۱۴۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 06 December 2015

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: ایستگاه‌های صلواتی استان همدان برای پذیرایی از زائران حسینی از ششم آذرماه فعال بوده و تا 16 آذرماه به ارائه خدمات می‌پردازند.

به گزارش فارس ؛ علی بقایی امروزبا اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر تردد زائران کربلای معلی در همدان اظهار کرد: 28 ایستگاه صلواتی استقبال از زائران اربعین حسینی در استان همدان برپا شد.

وی با بیان اینکه این ایستگاه‌ها از ششم آذرماه فعال بوده و تا 16 آذرماه به ارائه خدمات می‌پردازند، گفت: بسیجیان شهر همدان در راستای ارائه خدمات به زائران حسینی وارد عرصه شده‌اند و در این مسیر با جان و دل کار می‌کنند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های‌ صورت گرفته در شهرستان‌ اسدآباد 6 ایستگاه فعال شده و به زائران کوی حسینی خدمات ارائه می‌دهد.

وی از فعالیت هشت ایستگاه صلواتی در شهر همدان خبر داد و گفت: سه ایستگاه نیز در شهرستان بهار، دو ایستگاه در رزن، یک ایستگاه در شهر قهاوند، دو ایستگاه در کبودراهنگ، دو ایستگاه در فامنین، دو ایستگاه در ملایر و دو ایستگاه نیز در نهاوند فعال است.

بقایی گفت: از آن جا که همدان به مرز مهران و خسروی نزدیک است، بسیجیان این شهر با همکاری سپاه، اوقاف و شهرداری‌ها تمهیدات لازم برای استقبال از زائران امام حسین (ع) و اسکان آنها را اندیشیده‌اند.

وی با بیان اینکه شهر همدان این روزها بیشتر از قبل رنگ و بوی حسینی به خود گرفته است، اظهار داشت: قرارگیری همدان در مسیر خدمت به زائران کربلای معلی افتخاری بزرگ برای مردم این دیار است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: خوشبختانه با همکاری مردم استان همدان و به ویژه بسیجیان این شهر، کار خدمات‌رسانی به زائران حسینی بدون کوچکترین مشکلی در حال انجام است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار