فرزند همکار شاغل در شبکه بهداشت و درمان مهاباد موفق به کسب مقام قهرمانی آسیا در رشنه کاراته (سبک IKU) شد.
کد خبر: ۱۳۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹ 05 December 2015
تابناک آذربایجان غربی: آرام قادر پور قم قلعه 16 ساله فرزند حسن قادرپور قم قلعه همکار شاغل در شبکه بهداشت و درمان مهاباد در رده سنی نوجوانان موفق به کسب مدال طلا در نخستین دورره این مسابقات گردید.

مسابقات برگزار شده نخستین دوره مسابقات کیوکوشین سبک IKU در سطح آسیا بود که با حضور شرکت کنندگانی از استان‌های مختلف کشور و همچنین کشورهای عراق، جمهوری آذربایجان، کردستان عراق، افغانستان، تاجیکستان و ترکیه برگزار شد.

این دوره از مسابقات در 3 رده سنی نوجوانان – جوانان و بزرگسالان به مدت 2 روز و با حضور 170 ورزشکار در شهرستان ورامین برگزار شد ، سطح فنی این دوره از مسابقات به دلیل انتخاب تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی بسیار خوب ارزیابی گردید.

در این مسابقات در مجموع تیمی تیم تهران اول ، آذربایجان غربی دوم و افغانستان به مقام سومی این رقابتها دست یافتند.

شبکه بهداشت و درمان مهاباد این موفقیت بزرگ را به خانواده سلامت شهرستان تبریک و توفیق روز افزون همه فرزندان همکاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی را در عرصه های علمی و ورزشی از خداوند منان خواستار است.

شایان ذکر است آقای آرام قادر پور دارای مقامهای اول(4 بار) و سوم(یک بار) در سبک IFK درسطح کشور و اول(2 بار) و دوم (یک بار) در سبک اویاما در سطح استان و 4 مقام قهرمانی در سبک اویاما در سطح شهرستان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار