رئیس اوقاف و امور خیریه کبودراهنگ از اعزام گروه پزشکی متخصص به روستاهای شهرستان کبودراهنگ برای ویزیت رایگان به مردم خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰ 15 March 2015

رئیس اوقاف و امور خیریه کبودراهنگ از اعزام گروه پزشکی متخصص به روستاهای شهرستان کبودراهنگ برای ویزیت رایگان به مردم خبر داد.

 به گزارش فارس ؛ حجت‌الاسلام ابوذر با اشاره به اعزام اکیپ پزشکی متخصص و اختصاص داروی رایگان به مردم روستاهای شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: این طرح در راستای اجرای نیت واقف خیراندیش امیرنظام قراگزلو صورت می‌پذیرد.

وی افزود: این واقف خیراندیش در زمینه بهداشت و درمان با ایجاد موقوفات متعددی در این زمینه پیش‌قدم شده که آثار و برکات زیادی را نیز در بر داشته است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ افزود: در اجرای این طرح با اعزام گروه‌های پزشکی به سه روستای نوآباد، اوزون‌دره و احمدآباد کبودراهنگ و ویزیت رایگان مردم این روستاها اقدام شده است.

وی اختصاص داروی رایگان را نیز یکی دیگر از اقدامات اجرایی این طرح دانست و افزود: معاون دادستان کبودراهنگ بر اجرای این طرح نظارت خواهد داشت.

عباسی با بیان اینکه امیرنظام قراگوزلو بزرگترین واقف شهرستان است، اظهار کرد: این واقف بزرگ عواید موقوفه خود را برای ساخت مریضخانه، ساخت مسجد، دارالایتام، خوراک و پوشاک فقرا و نیازمندان و روضه‌خوانی قرار داده است.

وی افزود: اداره اوقاف کبودراهنگ با پزشکان متخصص برای اعزام به روستاها قرارداد بسته تا در روستاها اقدام به ویزیت رایگان نیازمندان کنند.

رئیس اوقاف و امور خیریه کبودراهنگ در پایان سخنانش فرهنگ وقف را عامل کاهش فقر در جامعه دانست و خواستار ترویج این سنت حسنه در سطح جامعه و توجه مردم به آن شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار