تیم پاس در حالی خود را برای بازی فردا مقابل خونه به خونه بابل آماده می کند که با تیمی ناقص گام به این دیدار خواهد گذاشت.
کد خبر: ۱۳۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ 23 November 2015

تیم پاس در حالی خود را برای بازی فردا مقابل خونه به خونه بابل آماده می کند که با تیمی ناقص گام به این دیدار خواهد گذاشت.

به گزارش ایرنا ،پس از خروج جهانگیر عسگری، رسول پیرزاده، وحید محمدی و روح الله سلطانی از این تیم، مصدومیت طولانی مدت مختار جمعه و زاده و پیمان نامور، هم اکنون سه بازیکن دیگر نیز از همراهی تیم پاس مانده اند.

سیدجمال معصومی به دلیل محرومیت و سعید خردمند و محسن آذرباد به خاطر مصدومیت پاس را همراهی نمی کنند ضمن اینکه رسیدن نادر هوشیار به بازی مقابل خونه به خونه در هاله ای از ابهام است.

این اوضاع نامناسب باعث نگرانی کادر فنی تیم پاس بویژه رضا طلایی منش سرمربی این تیم شده است چرا که در چنین بازی حساس مقابل خونه به خونه بابل باید از نفرات زیر 23 سال که تجربه کمتری دارند، استفاده کند.

مشکلات مالی پاسی ها و عدم تعهدات در قبال قرارداد بازیکنان نیز باعث درگیری ذهنی نفرات این تیم شده و از آینده تیمشان بیم دارند.

آنها مدعی هستند که باشگاه پاس در زمان عقد قرارداد متعهد به پرداخت 20 درصد از قراردادهای مالی قبل از شروع فصل بوده و اکنون حداقل باید 30 درصد به نفرات تیم پرداخت شده باشد.

به گفته بازیکنان، وقتی تعهدی در قبال قراردادهای مالی داده می شود بازیکنان نسبت به امرار معاش و هزینه های زندگی شخصی خود برنامه ریزی می کنند و مسایل پیش آمده باعث برهم زدن تمرکز آنها می شود.

از سوی دیگر جای این سووال باقی است که با وجود اینکه نام فولاد ویان به عنوان اسپانسر مالی پاس بر روی البسه بازیکنان نقش بسته، چرا این مجتمع بزرگ همانند سال قبل پاس را مورد حمایت قرار نمی دهد.
از دست دادن بازیکنان باتجربه نیز باعث ناقص شدن ترکیب پاس شده است به طوریکه برای هر بازی این دلهره ایجاد می شود که با مصدومیت و محرومیت بازیکنان باقی مانده، شرایط پیچیده تر از همیشه شود.
نکته دیگر اینکه تیم پاس طبق قوانین فدارسیون فوتبال بیش از شش، هفت بازیکن نمی تواند جایگزین کند و بر این اساس باید با حفظ نفرات باقی مانده، از هم اکنون به دنبال جذب نفرات موثر برای نیم فصل دوم باشد.
این روزها طلایی منش با دستان خالی مسئولیت سنگینی دارد و اقدامات مدیریتی در حل مشکلات مالی و ایجاد انگیزه در اعضای تیم بسیار حایز اهمیت است.
انتظار می رود مسئولان باشگاه پاس تدابیر لازم را اندیشیده و اجازه ندهند پاس از هم اکنون جزو گزینه های اصلی سقوط به لیگ دو باشد.
تیمی که قبل شروع فصل امیدهای زیادی برای صعود داشت، حالا باید به دنبال بقا در لیگ یک باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار