فرماندار تویسرکان گفت: بسیج یک مکتب برآمده از دل انقلاب اسلامی و متعلق به همه ملت ایران است.
کد خبر: ۱۳۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 18 November 2015

فرماندار تویسرکان گفت: بسیج یک مکتب برآمده از دل انقلاب اسلامی و متعلق به همه ملت ایران است.

به گزارش ایرناحبیب مومیوند درنسشت هماهنگی آیین بزرگداشت هفته بسیج در تویسرکان افزود: بسیج وابسته به یک جریان، قشر و یا سلیقه سیاسی خاص نیست بلکه متعلق به همه اقشار جامعه و مردم ایران است.

وی بیان کرد: امروز باوجود افراطی گری و تروریست و دنیایی سرشار از تلاطم و خونریزی، ایران به برکت روحیه و تفکر بسیجی از امنیت بالایی برخوردار است.

مومیوند با تاکید بر اینکه اکنون خشونت و تروریسم دامن حامیان خود در قلب اروپا را نیز گرفته است خاطرنشان کرد: کشتار انسانهای بی گناه در هر کشور و منطقه ای از دنیا محکوم است اما برخی دولت های غربی سیاست حمایت از ترورسیم را ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی برای توسعه فزاینده و همه جانبه کشور در بخش های مختلف به ترویج و تقویت فرهنگ بسیج و روحیه جهادی به ویژه در میان مسئولان نیاز داریم.

فرماندار تویسرکان از همه دستگاه های اجرایی خواست تا از ظرفیت های خود در برگزاری هر چه با شکوهتر هفته بسیج در شهرستان استفاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در این نشست گفت: تفکر و اندیشه بسیجی مهمتر از نهاد و تشکیلات این بخش است که در هر عرصه ای جلوه گر شده آثار درخشان و ماندگاری را به جا گذاشته است.

سرهنگ سعید سعیدی افزود: همه مردم ایران به دلیل برخورداری از اندیشه و روحیه بسیجی در هنگام بحران و توطئه بیگانگان تمام قد و مقتدرانه در دفاع از آرمان های خود متحد می شوند.

وی برگزاری همایش پیاده روی عمومی، تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان، برپایی یادواره شهدا و یادواره سردار شهید همدانی و دیدار با امام جمعه را از مهمترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان تویسرکان عنوان کرد.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان در 90 کیلومتری شهر همدان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار