مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: برای تجهیز مدارس استان 368 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شد که تاکنون 61 درصد آن تخصیص یافته است.
کد خبر: ۱۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲ 12 March 2015

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: برای تجهیز مدارس استان 368 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شد که تاکنون 61 درصد آن تخصیص یافته است.

به گزارش فارس ؛ عبدالرضا فولادوند در شورای آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح مطالعه حداقل یک کتاب در ایام نوروز در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح در راستای افزایش اطلاعات ادبی، هنری و تاریخی دانش‌آموزان از مفاخر استان تهیه شده است.

وی با بیان اینکه این طرح امسال در چند استان نیز به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد، در ادامه با اشاره به اعتبارات استانی آموزش و پرورش اظهار داشت: اعتبارات استانی آموزش و پرورش در سال 93 بیش از 91 میلیارد تومان بود که 59 درصد آن تخصیص یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اعتبار استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس استان را 10 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان نیز 68 درصد تخصیص پیدا کرد.

وی تعداد مدارس دارای استاندارد شوفاژ در استان را 38 درصد عنوان کرد و افزود: 35 درصد مدارس دارای بخاری گازی بوده و 25 درصد نیز بخاری نفتی دارند.

فولادوند تصریح کرد: برای تجهیز مدارس استان 368 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شد که تاکنون 61 درصد آن تخصیص یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز گفت: تربیت و آموزش دانش‌آموزان خود یک تولید محسوب می‌شود و باید از این فرصت استفاده کنیم.

محمدابراهیم الهی‌تبار با بیان اینکه مردم ما حاضرند برخی هزینه‌ها را بپردازند اما در عوض خدمات دریافت کنند، خاطرنشان کرد: اگر مشارکت مردم را داشته باشیم مطمئناً منابع مالی نیز تامین می‌شود.

وی با اشاره به مدارس غیر انتفاعی اظهار داشت: به این مدارس باید به صورت ویژه اهمیت داده شود زیرا با کوچک شدن دولت همخوانی دارد.

معاون سیاسی استاندار همدان آسیب‌شناسی در این مورد را مورد تاکید قرار داد و گفت: ما باید متناسب با شرایط استان تصمیم‌گیری کنیم.

وی همچنین خواستار مشخص شدن میزان پذیرش کنکور نسبت به گسترش مدارس غیر انتفاعی در استان شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار