کد خبر: ۱۲۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 03 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولد بیگی ظهر امروز در مراسم یادواره 16 شهید دانش‌آموز مهران اظهار داشت: ما مدیون شهدا هستیم و در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دانش آموزان بسیاری با گذشتن از جان خود برای انقلاب ایثارگری کردند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهدا یک الگوگیری مناسب برای دانش‌آموزان است، افزود: باید دانش‌آموزان و نسل جوان و نوجوان را با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی آشنا کرد.

امام جمعه مهران عنوان کرد: امروزه در این برهه از زمان با وجود تهاجم‌های فرهنگی بسیار دانش‌آموزان ما به وسیله قلم و مشت‌های گره کرده در برابر استکبار می‌ایستند.

وی با بیان اینکه راه نفی استکبار و پافشاری بر روی اصول انقلاب اسلامی توسط دانش‌آموزان در افزایش دانش و تحصیل علم و رسیدن به مدارج عالی علمی است، گفت: رسیدن به توسعه و علم بهترین راه مبارزه با استکبار است.

ولدبیگی با دعوت دانش‌آموزان و اولیا برای حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان خاطرنشان کرد: 13 آبان نماد بیداری و مبارزه مردم انقلابی ایران در مقابل آمریکای جنایت کار و استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: 13 آبان یادآور افتخار‌آفرینی‌های دانش‌آموزان و دانشجویان ایران اسلامی است که در این روز در راه پیروزی انقلاب اسلامی مظلومانه جان خود را از دست دادند و باید رشادت‌های جوانان کشورمان در این روز به نسل امروز نیز منتقل شود.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار