بسته خبری شهرستانها/میاندوآب
بسته خبری شهرستانها، خبرهایی را شامل می شود که از شهرستانهای مختلف استان تهیه و منتشر می شود.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶ 26 October 2015

توقيف پژو پارس با 35 ميليون خلافي در مياندوآب

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي از توقيف خودروي پژو پارس با 35 ميليون و 800 هزار ريال خلافي در شهرستان مياندوآب، خبر داد.

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سرهنگ "عباس فرماني" گفت: ماموران پليس راه شهرستان "مياندوآب" حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي، يک دستگاه خودروي پژو پارس را به علت ارتکاب تخلفات رانندگي، متوقف کردند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي گفت: در استعلام صورت گرفته، مشخص شد اين خودرو داراي 35 ميليون و 800 هزار ريال جريمه پرداخت نشده است؛ با روشن شدن اين امر خودرو براي پرداخت ديون دولتي و سير مراحل قانوني به پارکينگ منتقل شد.



محکومیت 980 میلیون ریالی 3 پرونده قاچاق در میاندوآب

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از صدور محکومیت 980 میلیون ریالی برای سه پرونده قاچاق در میاندوآب خبر داد.

تابناک آذربایجان غربی: محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعزیرات حکومتی استان در طول چند روز گذشته اقدام به رسیدگی سه پرونده قاچاق کالا و ارز در شهرستان میاندوآب کرده‌است.

وی افزود: ارزش ریالی کالاهای کشف شده از قاچاقچیان کالا و ارز در این شهرستان طبق اعلام رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز شهرستان میاندوآب مبلغ 981 میلیون ریال برآورد شده‌است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی به تشریح چگونگی رسیدگی به یکی از پرونده‌های رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی استان اشاره کرد و گفت: این پرونده قاچاق مربوط به قاچاق مقادیر البسه خارجی بوده که توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شده‌است.

این مسئول تصریح کرد: ماموران انتظامی میاندوآب در پی بازرسی‌های خود مقادیری البسه خارجی را از داخل یک خودرو کشف کرده و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل دادند.

اقوامی افزود: طبق اعلام رئیس شعبه ویژه رسیدگی شده به جرائم قاچاق کالا و ارز متخلفین این پرونده قاچاق کالا و ارز به پرداخت 571 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی دومین پرونده رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب را مربوط به قاچاق سیگار در این شهرستان عنوان کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در تشریح چگونگی رسیدگی شده به این پرونده قاچاق، گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالاهای فاقد مجوز ورود از طریق بیراهه به شهرهای عمقی کشور در ایست و بازرسی یک دستگاه خودرو تعداد 240 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

وی افزود: این پرونده قاچاق پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی میاندوآب ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی میزان محکومیت این پرونده قاچاق را طبق اعلام رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز ضبط کالا به نفع دولت و پرداخت 290 ریال جزای نقدی اعلام کرد.

این مسئول سومین پرونده قاچاق رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی این شهرستان را مربوط به قاچاق 290 دستگاه گوشی تلفن همراه عنوان کرد.

اقوامی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب حین بازرسی از یک دستگاه خودرو این تعداد گوشی تلفن همراه را کشف کرد و پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی میاندوآب ارجاع شد.

وی افزود: میزان محکومیت این پرونده قاچاق طبق اعلام رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق و ارز ضبط کالا به نفع دولت و پرداخت بیش از 410 میلیون ریال جزای نقدی اعلام کرد.


کشف و ضبط دو قبضه اسلحه شکاری در میاندوآب


دو نفر متخلف شکار در مناطق کوهستانی شهرستان میاندوآب در دام مامورین یگان حفاظت میاندوآب گرفتار ودستگیر شدند.

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، به نقل از خبر آنلاین، محمدیان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان میاندوآب در این رابطه اعلام نمود شکارچیان در کوهستانهای منطقه در حال تردد برای شکار بودند که با حضور به موقع مامورین در محل فرار را بر قرار ترجیح داده واز محل گریختند متخلفین در حین ترک محل ، دوقبضه اسلحه شکاری خود را مخفی نموده بودندکه توسط مامورین کشف وضبط وپس از تنظیم صورتجلسه به انبار اداره تحویل گردید.

سلاحهای شکاری از نوع دو لول وتکلول بوده و دارای مجوز حمل می باشند مراجعه صاحبان اسلحه های کشف وضبط شده به اداره واظهار ندامت آنان از عمل انجام گرفته،با اخذ تعهد ثبتی واقدامات قانونی ،طبق مقررات برخورد گردید.
کوهستان های حوزه استحفاظی میاندوآب دارای تنوع زیستی مناسب بوده وشاخص ترین پرنده مورد علاقه شکارچیان کبک واز پستانداران خرگوش می باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار