استاندار سمنان با اشاره به وقایع غزه و شهادت سردار زاهدی و تعدادی از مثتشاران ایرانی در سوریه گفت: بدون تردید روز قدس امسال با شکوهی بیشتر از همیشه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰ 03 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا هاشمی، شامگاه سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در گردهمایی خادم یاران آستان قدس رضوی در محل سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان سمنان، اظهار کرد:شهادت تعدادی چند از مستشاران نظامی کشور توسط اسرائیل غاصب در سوریه را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم، قطعا روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته با حضور ارزشمندی همراه خواهد بود.

وی گفت: از مردم متدین و ولایتمدار استان که حرمت ماه مبارک رمضان و شهادت امیرالمومنین (ع) را به خوبی رعایت کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

استاندار سمنان گفت: ارائه خدمت مطلوب و شایسته از سوی خادم یاران آستان قدس رضوی در استان به مسافران نوروزی و زائران امام هشتم (ع) در جای جای استان، ادای عشقی ارزشمند به امام رضا (ع) بود.

هاشمی خاطر نشان کرد: از شما خادم یاران عزیز که به عشق خدمت به زائران و هم استانی‌ها در تمامی مناسبت‌ها خدمت رسانی شایسته‌ای داشتید، تقدیر و تشکر می‌کنم.

استاندار سمنان گفت: تمامی ما خادم امام رضا (ع) هستیم، چه کسانی که در استان سمنان و مسیر خدمت رسانی می‌کنند و چه کسانیکه در آستان آن امام مشغول ارائه خدمت هستند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار