معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: واحدهای تولیدی مستقر در استان اعم از خصوصی و دولتی اجازه سرمایه‌گذاری و حمایت مالی از تیم‌های ورزشی خارج از حوزه جغرافیایی این استان را ندارند.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸ 03 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری اظهارداشت : نامه‌ای از سوی استانداری مرکزی خطاب به ۹ واحد تولیدی بزرگ استان ارسال شده که براساس آن این صنایع وظیفه دارند سهم ورزشی خود را با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی این خطه پرداخت کنند.

وی ادامه داد: استان مرکزی ظرفیت‌های ارزشمندی در بیشتر رشته‌های ورزشی دارد که اگر مدیران صنایع و معادن طبق قانون به مسئولیت‌های اجتماعی خود و تحقق سهم واحد مربوطه در این بخش عمل و رسالت خود را انجام دهند، تحولی موثر و تعیین کننده در تعالی فعالیت‌های ورزشی به ثبت می‌رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: تاکنون به صورت پراکنده برخی همکاری‌ها و حمایت‌ها از سوی تعدادی از مدیران صنایع و فعالان بخش تولید در حمایت و تقویت برخی رشته‌های ورزشی انجام شده که به علت نبود سیاست مدون و منسجم این اقدامات با تغییر مدیریت‌ در واحدهای مذکور فراموش و به نتیجه مطلوب مورد نظر قانونگذاران نمی‌رسد.

نظری اظهار کرد: هم اکنون تنها یک واحد تولیدی استان مرکزی حمایت حداکثری از ورزش به خصوص فوتبال دارد، در صورتی که برخی از واحدهای تولیدی مستقر در اراک، ساوه، زرندیه و شازند هر یک ظرفیت حمایت از تیم‌های مختلف ورزرشی دارند که وظیفه دارند در این جهت برنامه‌ریزی کنند.

وی اضافه کرد: اگر مجموعه مدیران صنایع و معادن طبق قانون به مسوولیت‌های اجتماعی خود حداقل در قبال استفاده‌هایی که از آب، هوا و خاک و تسهیلات استان می‌برند ، عمل کنند بخش عمده مشکل ورزش استان در تامین برخی هزینه‌ها و فراهم کردن زیرساخت‌ها رفع و موفقیت‌های بسیاری در این حوزه حاصل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار