استاندار چهارمحال‌وبختیاری در پیامی حمله رژیم منحوس صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد و شهادت سرداران و رزمندگان سپاه اسلام را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶ 02 April 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، متن کامل پیام غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجبارین
دیگر بار شمیم شهادت، در روز شهادت مولی الموحدین امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) از کوی بهشت وزیدن گرفت.

این‌بار همرزم حاج قاسم، فرمانده شجاعِ دلیرمردانِ تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع)، به سوی حضرت حق پرواز کرد و با پیوستن به یاران شهیدش به آرزوی دیرینه خویش رسید.

شهیدان سردار محمدرضا زاهدی و سردار محمدهادی حاج رحیمی، عمری را در مقابله با جنود شیطان جهاد کردند و حقیقتاً پاداشی جز شهادت برازنده سیره ظلم ستیز و حق طلبشان نبود و سرانجام در راه آرمان آزادی قدس شریف، شهید شدند.

بی‌شک این حمله ددمنشانه که مغایر با قوانین بین المللی و تعدی به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است بی پاسخ نخواهد ماند و این رژیم منفور و سفاک با پاسخ کوبنده و انتقام جویانه جبهه مقاومت به سختی تنبیه خواهد شد.

اینجانب این حمله وحشیانه را محکوم می‌کنم و عروج ملکوتی این مجاهدان راه حق را به فرمانده معزز کل قوا، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مردم ولایتمدار ایران اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه و خانواده محترم شهیدان والامقام این حادثه تروریستی، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار