معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: ساعت کار دستگاه‌های اجرایی، شهرداری ها، دانشگاه ها، مراکز آموزشی عالی و بانک‌های استان سمنان از هفتم فروردین ماه جاری تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۱۵ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲ 26 March 2024

به گزارش تابناک سمنان، ابوذر عرفانی، ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر اظهار کرد: این تغییر ساعت با موافقت استاندار سمنان و بمنظور استفاده مناسب از ظرفیت‌های غنی ماه مبارک رمضان به انجام رسیده است.

عرفانی با اشاره به در پیش بودن شب‌های مقدس قدر، افزود: با عنایت به اهمیت بهره مندی از فضایل و برکات شب‌های مقدس قدر، ساعت آغاز فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در روز‌های بعد از لیالی مقدس قدر، ساعت ۹ صبح می‌باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم پیگیری امور مردم در سطح دستگاه‌های اجرایی استان افزود؛ همانگونه که ریاست محترم جمهور در جلسه شورای اداری کشور، ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم را پیگیری امور و جلب رضایت مردم عنوان نمودند، تمامی کارکنان دولت موظف خواهند بود با بهره مندی از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود، نسبت به جلب بیش از پیش رضایت مردم و پیگیری امور عمومی کشور اقدام نمایند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار